Jagmarket > Znalezione na allegro, ebay itp.

Jaguar XJ 4.0 x308 sovereign - Swarzędz

<< < (5/6) > >>

Jedrzej:
ok... błotnik wymieniny ponieważ widzę jak leży płaszczyzna drzwi lewe tył błotnik, na dole, z prawej jest ok. Nie odbija światła równo i płynie profil. Dalej nad lampą, maska błotnik, kąt nie jest równo, typowe błędy "łapania" błotnika przed spawaniem (mierzone do drzwi bez uszczelek i zamków, na sztukę, wtedy uciekają kształty) lampa, jaką dorwali w używce, taką założyli, i poszło... więc dzwon w tył, a mały nie był, wisienka na torcie: kit, i krzywizny wokół klapki wlewu, no i uszczelka szyby...

PS: czujnik nie wyłapie jeśli blacha jest wymieniona, ponieważ magazynowe szare, czy czarne powłoki się ściera do blachy, więc lakierujesz od zera, i kładziesz mikrony fabryczne...

Zaznaczam jak zawsze, dobra naprawa nie dyskwalifikuje auta, tylko pomaga negocjować cenę, zalecam obejrzeć profile i porządnie zakonserwować każdy najmniejszy skraweczek, bo rude wejdzie od środka, wylezie na zewnątrz, i będzie bieda...

Skiciu:
podczas jazdy też coś puka w tylnym lewym kole na nierównościach oraz właśnie podsufitka odchodzi właśnie o tylnego lewego narożnika dachu więc wszystko wskazuje, że lewy tylny błotnik był wymieniany... Jutro jestem umówiony na kolejne oględziny więc jak się okażę, że spód jest ładny, naprawa tylnego lewego błotnika była zrobiona dobrze oraz pukanie w tylnym lewym kole okaże się jakaś pierdołą, to pewnie będę nowym i ostatnim właścicielem pojazdu...

Podczas jazdy zauważyłem jeszcze, że bardzo lekko chodzi kierownica. To normalne, że tak lekko się kręci kierownica ? Podobno maglownica była regenerowana...

Aktualnie jeźdze X`em 2.0 TDCi u muszę przyznać, że startu lepiej się zbiera. Sądziłem, że 4.0 lepiej jeździ - fakt miałem tylko na D i jakoś gazu mocno nie wciskałem max 3000 obrotów ale jakoś mnie, to nie powaliło i sądziłem, że powinie lepiej jeździć... No chyba, że włączy się S i wtedy jest różnica... Proszę o opinię użytkowników.

jazabek wac³aw:

--- Cytat: Skiciu w Marzec 15, 2016, 08:05:58 am ---podczas jazdy też coś puka w tylnym lewym kole na nierównościach oraz właśnie podsufitka odchodzi właśnie o tylnego lewego narożnika dachu więc wszystko wskazuje, że lewy tylny błotnik był wymieniany... Jutro jestem umówiony na kolejne oględziny więc jak się okażę, że spód jest ładny, naprawa tylnego lewego błotnika była zrobiona dobrze oraz pukanie w tylnym lewym kole okaże się jakaś pierdołą, to pewnie będę nowym i ostatnim właścicielem pojazdu...

Podczas jazdy zauważyłem jeszcze, że bardzo lekko chodzi kierownica. To normalne, że tak lekko się kręci kierownica ? Podobno maglownica była regenerowana...

Aktualnie jeźdze X`em 2.0 TDCi u muszę przyznać, że startu lepiej się zbiera. Sądziłem, że 4.0 lepiej jeździ - fakt miałem tylko na D i jakoś gazu mocno nie wciskałem max 3000 obrotów ale jakoś mnie, to nie powaliło i sądziłem, że powinie lepiej jeździć... No chyba, że włączy się S i wtedy jest różnica... Proszę o opinię użytkowników.

--- Koniec cytatu ---

U mnie też kierownica pracuje lekko, w stosunku do innych aut z wspomaganiem które miałem.
Spróbuj wcisnąć gaz w podłogę z włączonym trybem sport, ewentualnie gaz w podłogę  bez S i zaczekaj chwilę na reakcję.

billbo:
U mnie kierownica chodziła bardzo lekko, wręcz nienaturalnie, jak był duży wyciek na pompie wspomagania. Po naprawie chodzi lekko i gładko i usztywnia się stopniowo wraz ze wzrostem prędkości.
Nie jeździłem 4.0, ale w moim 3.2 też jest wrażenie ospałości jak się delikatnie obchodzi z gazem. Po wejściu na obroty i szczególnie w trybie sport jest całkiem żwawy.
To odczucia subiektywne, ale może pomogą.
Pozdrawiam

Skiciu:
Byłem obejrzałem i zakupiłem... Faktycznie lewy tylny bok był uszkodzony... Nie jest najgorzej... Jazda ponad 100  KM do domu super - silnik pracuje super, skrzynia biegów zmienia biegi płynnie. Jedyne co zauważyłem, to że podczas wrzucenia biegu D, a wcześniej było R potrafi szarpnąć - zastanawiam się czy to normalne ? Brakuje też części podświetlania zegarów... A pytanie czy przyciski na kierownicy oraz przypiski do opuszczania szyb poza stroną kierowcy są podświetlane ? U mnie tylko były podświetlone po stronie kierowcy... Pewnie teraz będę częstym bywalcem działu technicznego....

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej