cześć ,
jestem nowy na forum .Po zimie zabrałem się za kilka rzeczy na które nie było czasu w zeszłym roku.
Pozostała jedna rzecz z którą mój mechanik nie potrafi sobie poradzić :
Zawór nagrzewnicy trzeba było wymienić na nowy bo ciekł. Okazało się że nowy się nie sprawdza .Jest to zawór na podciśnienie a poprzedni był mechaniczny. Widocznie jeden z poprzednich właścicieli miał problemy z zakupem oryginalnego zaworu nagrzewnicy na podciśnienie i kupił taki mechaniczny. Przy okazji wyjaśniła się zagadka co to jest tak dziwna wajcha przy tunelu środkowym od strony pasażera (wajcha z linką otwiera i zamyka zawór ).Teraz może być tylko w pozycji otwartej i jest gorąco w aucie.
Mechanik nie może sobie poradzić z lokalizacją przewodu ( czy miejsca z którego on powinien wychodzić ) aby podłączyć zawór.
Proszę o poradę , może macie jakiś schemat instalacji podciśnienia ?
silnik chodzi już równo na wszystkie cylindry