Autor Wątek: 2.7d po wymianie podkładki pod wtryskiem,nie pali  (Przeczytany 7353 razy)

Offline Jedrzej

  • Forumowicz Daimler
  • *****
  • Wiadomości: 1.828
  • 4.0 2001, 200D 1982
Odp: 2.7d po wymianie podkładki pod wtryskiem,nie pali
« Odpowiedź #15 dnia: Styczeń 29, 2016, 22:27:01 pm »
Będzie pan zadowolony... zabieraj od kowala samochód, niech się końskim wtryskiwaczem majster zajmie, bo ci rozwalą samochód... masakra... teraz musisz oddać wtryskiwacz do regeneracji, lub wymienić. później adaptacja, tylko nie rób tego już u popeliniarza, od traktorów.
« Ostatnia zmiana: Styczeń 30, 2016, 00:00:06 am wysłana przez Jedrzej »
Jaguar S-type 4.0 2001
Mercedes-Benz W123 200D 1982

Offline Zdrapciooh

  • Forumowicz Executive
  • ***
  • Wiadomości: 441
  • S-Type 2004 2.7 Diesel Sport
Odp: 2.7d po wymianie podkładki pod wtryskiem,nie pali
« Odpowiedź #16 dnia: Styczeń 31, 2016, 11:28:03 am »
Pamiętam, że w oryginalnym oprogramowaniu serwisowym jest jakaś procedura do "zalewania" wtryskiwaczy, być może obejmuje też adaptację. Możliwe, że nawet przy odłączeniu jednego wtryskiwacza, trzeba ją przeprowadzić, nie wiem, nie miałem takiej sytuacji. W takim przypadku musiałbyś dostać się do ASO albo do warsztatu, który ma odpowiednie zabawki.
A w ogóle to widać po tym wtryskiwaczu że jest spalony, czy wniosek o spaleniu wynika tylko z tego, że silnik nie pali? Na początek to zweryfikowałbym w odpowiednim miejscu, czy naprawdę ten wtryskiwacz jest padnięty. Jeśli nie jest padnięty, to szukałbym serwisu, który go zaadaptuje. Jeśli jest padnięty, to zależnie od grubości portfela, kupuj nowy albo używany. W odwrotnej kolejności może się okazać, że kupisz nowy albo używany a i tak nie będzie palił i będziesz miał dwa wtryski i problem nie rozwiązany, chyba że będziesz mógł zwrócić dokupiony wtrysk.
Jest: XF 2015 2.0t Luxury
Był: S-Type 2.7d Sport

Offline Jedrzej

  • Forumowicz Daimler
  • *****
  • Wiadomości: 1.828
  • 4.0 2001, 200D 1982
Odp: 2.7d po wymianie podkładki pod wtryskiem,nie pali
« Odpowiedź #17 dnia: Styczeń 31, 2016, 11:39:23 am »
mam firmę która mi zawsze naprawia wtryskiwacze, nie wiem skąd ale są bardzo dobrymi szpecami, miła pani zawsze ze mną rozmawia,  przyjmują zlecenie, kilka dni, mam paczkę z powrotem,  i wszystko działa, czy diesel azjatycki, czy amerykański benzyniak... masz na priv...
« Ostatnia zmiana: Styczeń 31, 2016, 13:08:38 pm wysłana przez Jedrzej »
Jaguar S-type 4.0 2001
Mercedes-Benz W123 200D 1982

booll77

  • Gość
Odp: 2.7d po wymianie podkładki pod wtryskiem,nie pali
« Odpowiedź #18 dnia: Luty 05, 2016, 19:05:00 pm »
Witajcie zamykam temat wtryskiwaczy . Stary wtrysk zawiożłem na sprawdzenie troszke pogadałem z panem w profesjonalnym zakładzie zajmującym sie wtryskami i pompami -diagnoza komputerowa; zwarcie do masy-Wtryski simens są podobno bardzo wrażliwe NA WSZYSTKO (paliwo,przepięcia elektryczne,otrząśnięcia -jest tam jakiś rdzeń piezoelektryczny ) w PL nie ma zestawów naprawczych i tylko oryginał serwis albo używka ,kupiłem na alegr używkę  . -po włożeniu autko od razu przy mnie odpaliło  :-clap     Informuje wszystkich kolegów posiadaczy kotów ŻE NIE TRZEBA NIC ADOPTOWAĆ - reasumując koszty ; 50 sprawdzenie wtryskiwacza, 150 używany wtrysk z alegr , wymiana wtrysku + wymiana oleju w skrzyni (filtr z miską i olej) -na warsztacie zostawiłem 600 zł, razem wszystko wyniosło 800 co wydaje mi sie kwotą niewygórowaną . 2tyg na warsztacie i troszke nerwów. Dziękuję wszystkim za podpowiedzi .Jeżeli tylko swoją opowieścią mogłem komuś coś mądrego podpowiedzieć bądż pomóc cieszę sie. POZDRAWIAM HODOWCÓW

Offline Zdrapciooh

  • Forumowicz Executive
  • ***
  • Wiadomości: 441
  • S-Type 2004 2.7 Diesel Sport
Odp: 2.7d po wymianie podkładki pod wtryskiem,nie pali
« Odpowiedź #19 dnia: Luty 05, 2018, 19:31:48 pm »
Witam Panowie. Problem jest taki, że cieknie mi diesel spod jednego z wtryskiwaczy. Pytanie do Was, czy ktoś wie gdzie można dostać te podkładki uszczelniające "za 5 zł", o których pisze na początku tego wątku? Nie chodzi nawet o te "5 zł" ale o to, że "zestaw naprawczy" stoi za min. 44 funtów netto...
Jest: XF 2015 2.0t Luxury
Był: S-Type 2.7d Sport

Offline Maciejcat

  • JCPF Club Member
  • Forumowicz Daimler
  • *****
  • Wiadomości: 2.882
  • S- TYPEK 3.0 V6 1999 piękna butelkowa zieleń
Odp: 2.7d po wymianie podkładki pod wtryskiem,nie pali
« Odpowiedź #20 dnia: Luty 05, 2018, 20:56:22 pm »
Z uwagą przeczytałem cały twój wątek i mogę powiedzieć ci że podobny problem miałem przy clio mojej drugiej polowy , renia chodziła troszkę przebierała na wolnych obrotach ale wiadomo było że wtryski puszczają na powrotach , pewnego dnia synuś przyjechał z pracy i co i pierdzi kompresja wychodzi tak jak u ciebie z pierwszego wtrysku , podkładki kupione , wymienione i co i renia już lekko nie przebiera ale
trzęsie  się jak  by miała parkinsona , sprawdziłem jeszcze raz wtryski na przelewach i było gorzej niż wcześniej , a wtryski były tylko wyciągnięte i wsadzone . Dodam jeszcze że wiem co robić bo z zawodu jestem mechanikiem , 25 lat zajmuje się serwisowaniem maszyn budowlanych caterpillar więc nie było tu żadnej niewiedzy lub pomyłki , wiele razy tak się zdarza że jak chodzi to chodzi a po zdemontowaniu i ponownym zamontowaniu już działa inaczej  wprowadzając nas w lekki błąd .
CATERPILLAR - 30 lat minęło tak szybko

Offline Zdrapciooh

  • Forumowicz Executive
  • ***
  • Wiadomości: 441
  • S-Type 2004 2.7 Diesel Sport
Odp: 2.7d po wymianie podkładki pod wtryskiem,nie pali
« Odpowiedź #21 dnia: Luty 06, 2018, 00:37:51 am »
Dzięki, ale u mnie pali normalnie i chodzi równo, nie ma kłopotu z kompresją. Problem jest tylko z tym, że olej napędowy wycieka spod wtryskiwacza i leje się na blok. W kabinie śmierdzi jak cholera...
Jest: XF 2015 2.0t Luxury
Był: S-Type 2.7d Sport