Dział Techniczny > XJ X350, X358 (2003-2009)

Porady przy kupnie XJ 4.2/XJR

<< < (2/3) > >>

Driv3rrrr:
Przy 100 tys km z niemczech to do wymiany powinny być tylko wszytskie oleje + filfry + ewentualnie zarniki xenona i pasek osprzetu jeśli nie byl ruszany. Reszta moim zdaniem powinna byc w stanie chociaz na 4+ lub 5-

Patgor:
Ok dzięki kolego, przejadę się do Niemiec na testy i zobaczę czy wybrane przeze mnie modele nie odbiegają zbytnio stanem technicznym od deklaracji w ogłoszeniach :)

konik:
Witam,
Pozostaje tylko życzyć w takim razie powrotu do domu  nowym :-A

marti:
Jeżeli dzisiaj chciałbym kupić XJ-ta to bezwarunkowe kryteria byłyby następujące:

- auto BEZWYPADKOWE żadnych elementów lakierowanych ( często sprzedający
  kłamią w/g nich drobne przytarcia to często normalne dzwony)
- obowiązkowo ścieżka diagnostyczna tylko w autoryzowanym ASO z fakturą nic
  na gębę jak wiedzą że muszą wystawić papier to biorą za diagnozę odpowiedzialność
  prawną a wtedy inaczej podchodzą do sprawdzania Jaga przysłowiowy Heniek to 
  przy zakupie to tylko dodatek
- no i w naszym przypadku produkcja tylko EUROPA
 Po spełnieniu tych warunków z powodzeniem będzie można cieszyć się wspaniałym samochodem jakim jest JAGUAR XJ  :-clap

KaeN:
Kolego, odświeżę wątek i dopytam, jak idą poszukiwania, albo jak się zakończyły :)

Szukam podobnego kota, tj. X358 4.2, tylko w tej spokojniejszej wersji, bez kompresora. Może trafiłeś na coś, co dla Ciebie to "za mało" ale mi by przypasowało. Rynek mimo wszystko mocno ograniczony, aut w całej Europie jak na lekarstwo...  :-W

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej