Dział Techniczny > XF (2008 - obecnie)

Pierwszy zakup jaguara pomoc w zakupie na co zwrócić uwage XF 2,7D 2008

(1/2) > >>

suchy1981:
Witam wszystkich jestem nowym użytkownikiem i prosiłbym o pomoc osoby które mają lub miały przyjemność z Jaguarem XF 2.7D 2008r mam zamiar taki kupić  :-)
Proszę o podpowiedź na co zwrócić uwagę przy zakupie owego modelu
jak wygląda awaryjność silnika skrzyni biegów
czy naprawy tylko w serwisie czy może u w miarę ogarniętego mechanika też da rade
jak wygląda mniej więcej spalanie cykl mieszany, miasto, trasa
i wszystko inne czyli plusy i minusy
Za wszystkie podpowiedzi oraz rady będę bardzo wdzięczny

Driv3rrrr:
Odpusc sobie kolego ten szajsowaty silnik bo sie zalamiesz jak cos trzepnie,  a sypie sie 90% tych jeżdżących. Szukaj 3.0 lub 4.2 i wkladaj gaz.  A jak chcesz diesla i masz kase to tylko  wylacznie 3.0.
Skrzynie sa pancerne także bez problemu. Aby oliwe w niej zmieniac. Zawias drogi ale dość trwały, spokojnie 250 tys km bez ruszania w nim mozna pokonac. A jak latane w trasach  to i 300 tys przejezdzi. Hamulce ceny normalne jak do innych aut tej klasy.

suchy1981:
kurde tylko że 3.0 ben ciężko znaleźć tak jak i 3.0 D ale dzięki za info.
a jeszcze takie małe pytanko ma do ciebie Driv3rrrr czy te jaguary wychodziły z silnikami z bezpośrednim wtryskiem paliwa chodzi o benzynę i bezstopniową skrzynia biegów CTV bo natrafiłem na takiego w ogłoszeniu ze ma taką skrzynie rocznik 2010

Driv3rrrr:
Nie bylo takich :). Benzynowych trochę jezdzi także raczej nie jest źle z wyborem. 4.2 pali podobnie jak 3.0. Mowa o tym bez kompresora - 300km. Byly jescze doladowane 416km mocy ale to juz wypije 1-2l wiecej w mieście i ok 0,5-1l wiecej w trasie przy normalnej jeździe.
Ale naprawdę nie pchaj sie w 2.7

suchy1981:
ok więc szukam benzyny gdzie jeszcze LPG w tak dobrej cenie dawno nie było. Dzięki za pomoc

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

Idź do wersji pełnej