Dział Techniczny > SS,XK,C,D,E-Type,S,MK (wszystkie do lat 70-tych)

E-type kolektor dolotowy

(1/1)

Slawek E-type:
Mam amerykańską wersję E-type z 1969 roku. W kolektorze dolotowym znajduje się dodatkowa przepustnica (na sztywno połączona z przepustnicami w gaźnikach). Czy ktoś wie do czego ta dodatkowa przepustnica służy?

JagXKS:
To jest regulacja ciśnienia w kolektorze.

Slawek E-type:
Dziękuję Jag XKS,
czy możesz proszę troszkę szerzej jak to działa. Mój silnik na wolnych obrotach pali na 3 cylindry a na wyższych śmiga na 6 bez żadnych problemów. Czy może to być spowodowane właśnie wadliwym działaniem tej przepustnicy?
Dziękuję

markus ga¿nikus:
Poprzednik się 'pomylił'. Te przepustnice kierują mieszankę gdy sa zamknięte do specjalnego obiegu z podgrzewaczem spalinami, ( ta aluminiowa rura idąca od kolektora wydech. do ssacego ponad deklami zaworów) Jest też wersja bez tej rury, podgrzewanie jest płynem chłodzącym.
 aby obniżyc CO2 podczas jazdy w mieście. Możesz je całkowicie zlikwidowac, zablokowac otwory osi przepustnic jak również kanał obiegu "na gorąco". A do poprzednika...podciśnienie w kolektorze ssącym regulują gaźniki ZS, bo jak sama nazwa wskazuje są to gaźniki stałego pociśnienia, dotyczy to też gaźników SU
Polecam zmianę nakolektor i 3 gaźniki dwucalowe SU HD8 lub HS8, uzyskasz zwiększenie mocy o ok. 40kM. po za ty jeżeli masz automatyczną skrzynie biegów to dobrze przeczytaj instrukcję sterowania skrzynią.Jeżeli nie masz, przy okazji ci napisze na priw. ponieważ przeważnie nieprawidłowo ludzie jeżdżą Co do 3 cylindrów, może byc uszkodzona gumowa membrana w gaźniku.

Slawek E-type:
Cześć Markus Gaźnikus,
bardzo dziękuje za informacje.
Będę wdzięczny za instrukcję. Mój adres: slawomir.kucharski@gmail.com
Pozdrawiam

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

Idź do wersji pełnej