Czesc koledzy , tak jak zapewne wy "zakochalem " sie w swoim kociaku nigdy nawet nie bralem pod uwage zakupu tej marki wiec pewnego pieknego dnia zrobilem sobie prezent na urodziny
wiec od Kwietnia posiadam pieknego czarnego xf 3.0 d premium luxury itp itd .. pierwsze co zrobilem wymontowalem DPF I mechanik polecil mi remap I wszystko bylo pieknie
..ale ..kilka tyg po "water in fuel" ok luzik filtr wymieniony czujnik tez koszt ok 60£ 2-3 mc bez zadnych komplikacji az wyjazd do PL ..MASAKRA !! piekne czerwone RESTRICTED PERFORMANCE az od Francji do PL ,Jaguar Pl stwierdzil kolektor ssacy poszedl do wymiany koszt 9500zl !! ,cale szczescie oddalem auto do "turbo sc " w Poznaniu ( zamiast cieszyc sie samochodem na wakacjach stal w warsztacie ale NAPRAWILI za 1400zl !!! Powrot do "domu" U.K wszystko ok az do kolejnego wyjazdu do Pl w listopadzie ,chcialem wymienic przed wyjazdem olej i klocki a mechanik pokazal mi ze cos cieknie pod samochodem ,podobno turbina ! ( a ze ja nic o samochodach nie wiem ) wiec pytam ile i dlaczego tak drogo ,suma sumarum wymienil (regenerowana) I po wyjezdzie od mr mechanika kolejne RESTRICTED PERFORMANCE !! ,wakacje odwolane samochod spedzil 3 tyg w warsztacie ,doszli do tego ze podeslali wadliwy turbo accuator , wyjazd od mechanika i co ? tym razem bypass sie nie domykal czy cos , na dzien dzisiejszy wszystko "ok" no moze poza tym ze jak jest zimno rano musze odczekac z 3-4 sek zanim odpali ..rece opadaja juz mam dosyc mechanikow
... Przepraszam za tak dlugi post no ale musialem sie komus wyzalic
Pozdrawiam