Dział Techniczny > XJ-40, XJ-81 (1986-1994)

DZIWNY PROBLEM

<< < (2/2)

sebek1111:
Przejzalem schematy.

Pod czarna pokrywa pod schowkiem, znajduje sie przekaznik rozrusznika (Starer Relay przekazniki to takie duze puszki plastikowe i czesto maja spis rzeczy na obudowie ktore obsluguja)  to prawdopodobnie taki jak ten:
http://www.ebay.co.uk/itm/G-MODULE-RELAY-DBC10008-Jaguar-XJ6-XJ12-1990-1994-XJ40-Starter-solenoid-/291332671437?hash=item43d4c7c7cd

To sa multiprzekazniki obslugujace kilka obwodow wiec jest szansa ze cos mu polecialo w srodku i stad jego dziwne dzialanie, moze woda z blowerow sie dostala, sprawdz czy jest tam sucho.

 Albo jest trafiony, albo cos go przypadkowo zasila. Jesli masz mozliwosc ustal czy w momencie przypadkowego dzialania rozrusznika pojawia sie zasianie na przekazniku przewod  zielono-pomarańczowy

Nastepnym elementem przez ktory przechodzi przewod zasilajacy przekaznik to wlacznik w skrzyni biegow( Transmission rotary switch)  (wylaczajacy mozliwosc odpalenia auta w pozycjach innych niz Park i Neutral.

Wiec albo masz problem z przekaznikiem, albo cos zwiera w tym wlaczniku w skrzyni lub w przewodach.

Dalej przewod prowadzi do centralnego komputera i watpie zeby to on byl winien (chyba ze jest zalany przez wode z blowerow)

Ja bym sie skupil na przekazniku, i dokladnie sprawdzil czy woda nie przelewa sie przez blower, bo to czeste zjawisko a tam jest duuuzo przekaznikow, oraz komputer skrzyni i silnika, komputer klimy, komputer centralny i moze byc drooogooo i ciezko.

DB_36:
Dziękuję za obszerną odpowiedź, w wolnym czasie - podziałam...

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej