Dział Techniczny > XF (2008 - obecnie)

Brak mocy - restricted performance

<< < (2/7) > >>

Kocour:
Miałem podobny problem w X-type 2.0 diesel okazało się że wystarczyło wyczyścić przepływomierz powietrza. Kocur po tym zabiegu dostał drugiego życia po prostu rakieta. Jak turbina to będzie bieda...zakup nowej to cena kosmos. Jest w PL kilka firm regenurujących turbiny. Jest tak, że oddaje się auto ze starą turbiną i odbiera się ze zregenerowaną, czy jest to ta sama turbina? Nikt tego nie wie. Ja to robiłem w Jaworznie. Czy można to zrobić z dieslem XFa? Trzeba wstępnie sprawdzić na Allegro...no i cena.

victor89:
kolego jeżeli chodzi o turbiny to sprawdź od spodu czy się nie poci lub czy nie rzyga już olejem, bo jeśli nie to raczej nie turbo.
Ja miałem ten sam problem i u mnie problem tkwił w wymianie czujnika ciśnienia doładowania turbin (mam wersję 275 koni) u Ciebie też są 2 turbiny z tego co wiem :) , sprawdź też intercooler (często się rozszczelniają) u mnie również i musiałem wymienić . ten komunikat to zmora nowych jaguarów :( . Jeśli można pociągnąć temat to u mnie komunikat znów się coraz częściej pokazuje... myślę nad wymianą przepływomierza bo już wiele wymieniłem w moim jagu, słyszałem też że w tych autach wadliwy jest kolektor ssący co również jest częstą przyczyną, jest lewy i prawy zgadza się?? ma ktoś może rysunek? jak to jest z tymi kolektorami??

dzejuxfr:
Witam po raz pierwszy na forum.
Kupiłem xfr' a i po niecałym tysiącu kil zaczęły się problemy.
Restricted performance zaświe i się wraz z kontrolką silnika auto słabe. Potem samo się naprawia i mruczy jak trzeba i po jakimś okresie -od kilku metrów do kilkuset kilometrów dalej śmiga.
Pi zdjagnozowaniu błedów były czyszczone przepływki-pomogło na troche. Wyskoczyły też błedy : za wysokie i za niskie ciśnienie paliwa, wymieniono filtr paliwa i czujnik wysokiego ciśnienia , jakieś 150km i znowu to samo. Zmieniłem mechanika i uniego na kompie boscha pokazało następujące błędy:
P301,303,305,306,307 i chyba P300 czyli ogulnie zakucenia pracy cylindrów.
No i jeszcze za niskie i za wysokie ciśnienie paliwa P0087 P0088
Czekam na wizytę u nowego mechanika i kazał mi kupić jedną cewkę zapłonową- jego zdaniem wypadanie zapłonu to przyczyna, zwłaczcza że często problemom toważyszy nierówna praca silnika.
Może ktoś coś pomoże

niewaskieauto:
Wypadanie zapłonu nie wywoła trybu awaryjnego i tego ostrzeżenia RP
Prędzej te ciśnienia paliwa wywołują RP

Driv3rrrr:
Moim zdaniem walnięty sterownik PWM

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej