Dział Techniczny > XJ-40, XJ-81 (1986-1994)

xj 40 nie równa praca w trybie sport

<< < (2/3) > >>

Donkihot:
Może to niedorzeczne, ale kiedyś gdzieś czytałem podobny temat w którym rozwiązaniem był spadek ciśnienia paliwa przy wysokich obrotach. Diagnostyka polegała na jeździe próbnej z podłączonym (zewnętrznym) wskaźnikiem ciśnienia do listwy wtryskowej. Nie pamiętam dokładnie, ale chyba był problem z pompą paliwa która nie nadążała pompować na wysokich obrotach.

Cubae:
W takim razie  w trybie normalnym też powinno się odczuć i ciśnienie można zmierzyć bez jazdy ale trzeba znać wartości wymagane pompy paliwa

Przemko:
Kurcze najlepsze w tym jest to ze pompa jest nowa Lucasa zamiennik
wymienię świece filtr paliwa i powietrza zobaczymy wtedy czy pomoze

Cubae:
na krotkim odcinku drogi mozesz pojechac bez filtra powietrza a swiece jesli nie dawno zmieniales,  nie maja przejechane min 30 tys to nie zmieniaj chyba ze widac przepalone albo ciemna maź jest. W trybie normalnym pojedz krotki dystans na 2 lub 3 biegu do odciecia i jesli nie ma problemu to wina elektorniki

Przemko:
Świece wymieniłem filtr powietrza nowy i tu niespodzianka na 2 biegu  tez to się dzieje powyżej 3 tys obrotów przerywa jest problem

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej