Dział Techniczny > XF (2008 - obecnie)

Silnik benzynowe do XF

<< < (4/5) > >>

piskun8v:
Slang sorry za pędzlem się. A powiedz mi droga przesyłka tak na marginesie???

Kocour:
Para skrzeli chromowanych 125 USD i dostawa do Europy 35 USD, w sumie 160 USD....
Może jeszcze jakieś cło?
Nie wiem, sie okaże, sporadycznie kupuję w US jakoś wolę starą dobrą Europe.
Moim zdaniem to cena jest OK, oryginał chrom w Stanach kosztuje ok.300USD a jak ktoś się kocha w węglu :)) np. Ślązacy
 to może sobie fundnąć takie cacusio za 1000USD, dostawa w cenie...
Można obejrzeć toto jako Carbon Fibre Side Power Vents: http://www.jaguar.co.za/jaguar-range/xf/accessories/index.html
Jak ktoś ma srebrnego kota to może będzie fajnie, ale mój w garażu wygląda jakby był czarny, za to po wyjeździe nagle robi się ciemnozielony BRGreen, mucha nie siada :)
Służe podkładem muzycznym do tego koloru: https://www.youtube.com/watch?v=sDjycF9uMHE
I kończę ten  :-off miało być o silnikach, zaraz mnie Admini poszczują psami....
No ale w końcu skrzela to ważne części silnikowe...o ile powietrze do superchargera i spalania jest tam rzeczywiście zasysane. Mam pewne wątpliwości co do tego.  :-A

Kocour:
Po miesiącu oczekiwania dotarły do mnie skrzela chromowane z Hameryki. Zamontuje na dniach.W związku z brakiem zainteresowaniem tematem wacham się, czy robić foty przed/po montażu. To może mały konkursik. Ponawiam pytanie: czy Jag zasysa powietrze do silnika przez skrzela czy to tylko pic na wodę fotomontaż. Zwycięzca zadecyduje, czy mam wystawiać foty, czy mam sobie dać spokój i przestać już nudzić. OK?

Jedrzej:
chłodzenie... wylot gorącego powietrza.

Driv3rrrr:
Jeśli już to wypuszcza gorące. Ale tam jest chyba pic na wodę

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej