elektrozawory odłączyłem, tzn. odpiąłem wtyczkę, (przewód do tyłu do nivo jest już odłączony, do pompy i do zbiorniczka są przewody), nie ma żadnej różnicy niestety, elektrozawory czy odpięte, czy podpięte to i tak raz jest twardy pedał, raz dobry, z tą różnicą, że na odpiętych nie działa abs, na podpiętych działa. Tak więc poszukam modułu abs, gdzie to jest, przy pompie hamulcowej, czy gdzieś też indziej? i zobaczę co tam można zrobić oraz tego podciśnienia serwa, czego też jeszcze nie zlokalizowałem (to jest w każdym modelu, czy nie?) skąd się bierze podciśnienie, z kolektora ssącego, jak w każdym aucie, czy skąd indziej?
wydaje mi się teoretycznie, że dla kogoś znającego układ zdiagnozowanie w czym tkwi problem powinno być banalnie łatwe, tylko nie wiem czy ja jasno go opisałem,
zasadnicze pytanie: Dlaczego raz jest twardy pedał, a raz miękki. Co jest za to odpowiedzialne w układzie, żeby był miękki pedał?
W "zwykłym" aucie to wspomaganie hamulca tzw. serwo czyli puszka z gumową membramą i przewodem podciśnieniowym podłączonym do kolektora ssącego, problem w tym, że u mnie nic podobnego nie mogę zlokalizować. Gdzie jest to serwo, przewód i zawór?