Co do porównania toyoty i jaguara , to zapomniałeś o kilku rzeczach . Stabilność w zakrętach przy dużych prędkościach daje duża masa i szerokość auta ( taka toyota jest węższa i lżejsza niż np. X300 który waży coś koło 1800 kg ). Jaguar XJ jest określany jako limuzyna-sportowa , czyli ma być wygodny ( według mnie jest ) , szybki i pewny w prowadzeniu . Ja jeżdżę po Lublinie , i na jednej z ulic jest ostry zakręt , w którym czasami zdarza mi się pokonywać 120 km/h ( podczas gdy inni użytkownicy jezdni hamują do 70 , żeby się w nim wyrobić ) , ja natomiast w swoim XJ-cie , nawet nie czuję jakiegoś większego przechyłu . Mnie tez dobija czasami , że na małych łatach czuć , jakbym jechał po dziurach ( podczas gdy jadąc tą sama drogą pasatem , ledwo trzęsie ) . Ja zmieniłem amortyzatory na KYB-y i jest o bardziej miękkie zawieszenie dzięki nim . Teraz małe łaty pokonuję dość dobrze , dopiero na większych dziurach trzęsie ) . Oryginalne amortyzatory Bilstein są bardzo twarde , natomiast KYB-y są miękkie ( i o połowę tańsze ) , mają też zamiast gumowej osłony , metalowy kielich ( uważam to za duży plus ) .