Dział Techniczny > XF (2008 - obecnie)
problem z hamulcami, rozmiar tarcz
zazul_yo:
problemow z hamulcami ciag dalszy, oddalem wczoraj na caly dzien do jaga na diagnoze wibracji kierownicy (po raz kolejny) samochod i z diagnozy wynika ze moj samochod chyba jest po remapie bo jak to okreslili jest zbyt szybki i dlatego hamulce sie przegrzewaja a do tego nie mogli dostac sie do odczytow po podlaczeniu kompa, co swiadczy o modyfikacjach (chyba), tarcze sa przegrzane i znieksztalcone i tego gwarancja nie obejmuje... ale na 100% nie moga stwierdzic czy remap byl... innych tarcz tez nie moga mi zamontowac... moje pytania do Was:
1. bylem dziasiaj u znajomego mechanika i on powiedzial ze juz wiele razy reklamowal przegrzane hamulce i zawsze reklamacje uznawano (oczywiscie po krotkim okresie od zalozenia, a nie po roku),, wiec jak jest naprawde, da sie reklamowac czy nie?
2. rozmiar tarcz w xf s 2010 portfolio to 326x30? bo chyba musze wziasc sprawy w swoje rece i sam kupic porzadny sprzet...
niewaskieauto:
jestem mechanikiem i nigdy nie miałem problemu z reklamacją ale to był krotki czas od montażu ok 1 miesiąc i 1 tyś km bo jeśli coś z nimi było nie tak to już po tym okresie to wyszło po dłuższym czasie np. ok roku jest dupa nic nie zrobisz i jeszcze jedno ważne to fachowy montaż z zachowaniem procedury.
zazul_yo:
pomiedzy wymiana tarcz a pierwsza wizyta w serwisie w sprawie wibracji na kierownicy minelo okolo 1,5 miesiaca i 2000 km, czyli troszeczke wiecej niz Ty napisales... w ekspertyzie napisali "Found details on ECM missing indicating car has been remapped" na ile ta informacja daje pewnosc ze samochod jest po chipie? i czy z powodu chipu i zwiekszenia mocy traci sie mozliwosc reklamacji tarcz i innych czesci?
niewaskieauto:
To czas i kilometry jest ok a co to za firma tych klamotów i tak mniej więcej ile kosztowaly bo moze to tylko taki unik firmy bo taka ekspertyza to wartosc tych części przewyższa bo jak niby czipowanie wplywa na chamulce poza tym że szybciej sie rozpedza to nic innego sie nie dzieje chyba że latasz po 300 km/h ipotem cheble do spodu ale i tak powinno to skutkować zagotowaniem plynu lekimi biciami po zagrzaniu a jak wszystko ostygnie to wraca do normy ja juz mialem troche doczynienia z wyscigami i szykowalem auta wiem jak hamulce w autach o podniesionej mocy sie zachowuja te fabryczne poza tym że ich skutecznosc jest slaba i temperatury je wykanczaja to i tak chwile wytrzymaja a w cywilnej jezdzie nawet po czipie musza dac rade. Sory za bledy pisze z telefonu
zazul_yo:
po torze nie jezdze takze zadne ekstremalne wykorzystanie tarcz nie mialo miejsca, wymienialem w oficjalnym serwisie jaguara w UK....
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej