Autor Wątek: pierwsze niedomagania  (Przeczytany 2655 razy)

Offline marcinm

  • Forumowicz
  • *
  • Wiadomości: 33
pierwsze niedomagania
« dnia: Czerwiec 28, 2015, 10:54:12 am »
wsiadam dziś do mojego kocura przejechałem jakies 700 m i nagle zapaliła się kontrolka typu (!),(P) i znikną przebieg w jego miejscu pojawiły się kreski. Pomyślałem ze płyn hamulcowy uciekł, ale wszystko było ok wciągnąłem moje chińskie badziewie o nazwie elm ... połączyłem się i wyskoczyło
1 prawy czujnik abs przedni wiadomo jakie działania
2 prawy czujnik abs tylni wiadomo jakie działania
3 lewe łożysko magnetyczne???.. błąd chyba c1055
teraz moje pytanie  czy przy błędzie 1 i 2 nie powinna wyskoczyć kontrolka abs???
o co chodzi z błędem numer 3 jak mogę to sprawdzić na lewarku czy jest to do zrobienia przed domem proszę o wyjaśnienie do czego służy to łożysko
 mój kot to x type 2002 2.5 + lpg stag

eMWuGSM

  • Gość
Odp: pierwsze niedomagania
« Odpowiedź #1 dnia: Czerwiec 28, 2015, 11:58:45 am »
Poziome kreski na przegiegu (jak nie masz komputera) = błąd komunikacji ICP <-> CAN (Gateway) -> ABS / ECU

Wyciągnij i przeczyść wtyczkę od pompy ABS i przyjrzyj się wiązce. Kontrolka ABS nie musi się zapalić. W kotach z ESP często jak jest DSC System Fault to nie pali się ABS (taka ciekawostka).

Offline marcinm

  • Forumowicz
  • *
  • Wiadomości: 33
Odp: pierwsze niedomagania
« Odpowiedź #2 dnia: Czerwiec 28, 2015, 12:23:41 pm »
Moj kot nie posiada kontroli dsc
gdzie moge zlokalizowac ta pompe abs??
A co do tego lozyska nikt nic nie jest wstanie wytlumaczyc??

ghrh

  • Gość
Odp: pierwsze niedomagania
« Odpowiedź #3 dnia: Czerwiec 28, 2015, 12:48:27 pm »
Pompa ABS jest pod maską, z lewej strony. Wychodzą z niej 4 sztywne przewody, nie sposób przeoczyć. Wtyczka potrafi przyśniedzieć, zwłaszcza gdy pojawia się wilgoć, jak ostatnio. C1055 to może być właśnie błąd komunikacji ze sterownikiem. U mnie skończyło się na wymianie sterownika ABS przy podobnych atrakcjach. Używka w dobrym stanie kosztowała chyba z 70zł.

Offline marcinm

  • Forumowicz
  • *
  • Wiadomości: 33
Odp: pierwsze niedomagania
« Odpowiedź #4 dnia: Czerwiec 28, 2015, 12:53:40 pm »
Wielkie dzieki za porady

Zeby nie zaśmiecać forum mozecie mi powiedziec jakie kotek toleruje obroty jak go moge bezpiecznie krecic i przy jakich obrotach najwieksza moc
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 29, 2015, 07:57:21 am wysłana przez Choina »

eMWuGSM

  • Gość
Odp: pierwsze niedomagania
« Odpowiedź #5 dnia: Czerwiec 28, 2015, 14:35:41 pm »
Do 5,5krpm spokojnie kręć :)
Dźwięk wkręcania się na obroty zacny. Cichy.

Offline Kakashi

  • Starszy Forumowicz
  • **
  • Wiadomości: 95
Odp: pierwsze niedomagania
« Odpowiedź #6 dnia: Czerwiec 28, 2015, 14:53:10 pm »
5.5kRPM wydaje sie spoko. Wyżej już za głośno...
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 28, 2015, 15:09:55 pm wysłana przez Kakashi »

Offline marcinm

  • Forumowicz
  • *
  • Wiadomości: 33
Odp: pierwsze niedomagania
« Odpowiedź #7 dnia: Czerwiec 28, 2015, 15:03:32 pm »
5.5 i co wyzej nie ma sensu a co ze zmienna fazą rozrządu?
Pomylilem sie co do jednego bledu nie 1055 tylko 1155 czy orzy tym bledzie tez kreski wyskacza??

Przy pompie jest wtyczka szeroka na glowna i mam jeszcze wtyczke 2pinowa od czego ona jest?
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 29, 2015, 07:58:32 am wysłana przez Choina »

eMWuGSM

  • Gość
Odp: pierwsze niedomagania
« Odpowiedź #8 dnia: Czerwiec 28, 2015, 15:35:55 pm »
Przy pompie jest wtyczka szeroka na glowna i mam jeszcze wtyczke 2pinowa od czego ona jest?
Czujnik ciśnienia w pompie?

Jakie oznaczenie pompy?
1X43-xxxxx-xx ?

Offline marcinm

  • Forumowicz
  • *
  • Wiadomości: 33
Odp: pierwsze niedomagania
« Odpowiedź #9 dnia: Czerwiec 28, 2015, 17:38:10 pm »
Pozniej zobacze ten nr a co powiecie na temat c1155

eMWuGSM

  • Gość
Odp: pierwsze niedomagania
« Odpowiedź #10 dnia: Czerwiec 28, 2015, 18:04:32 pm »
C1155 Speed Wheel Sensor LF Input Circuit Failure

Nic nadzwyczajnego.

Nie ma jak to ktoś "obeznany" dorwie się do "profesjonalnego sprzętu" i próbuje zawojować świat nie znając podstawowej budowy pojazdów, języka angielskiego technicznego i próbuje zawojować świat. Napisałem jasno i wyraźnie od czego powinieneś zacząć. Prościej się nie da, a zaczyna się od najprostszych i najmniej kosztownych możliwości naprawy/diagnozy problemu. Błędy są ze sobą skorelowane.

Offline marcinm

  • Forumowicz
  • *
  • Wiadomości: 33
Odp: pierwsze niedomagania
« Odpowiedź #11 dnia: Czerwiec 28, 2015, 18:16:30 pm »
Kolego emwugsm bardzo dziekuje za podpowiedzi nie uwazam sie profesjonaliste i oczywiscie zaczne od tego co zaproponowales wyczyszcze ta kostke bo zeczywisxie widac w pinach nalot

ghrh

  • Gość
Odp: pierwsze niedomagania
« Odpowiedź #12 dnia: Czerwiec 28, 2015, 20:50:05 pm »
Zeby nie zaśmiecać forum mozecie mi powiedziec jakie kotek toleruje obroty jak go moge bezpiecznie krecic i przy jakich obrotach na jawieksza moc
Jak masz automat to przy bucie w podłodze kręci niemal do odcinki, więc nie ma się czym przejmować. Maksymalna moc w 2.5 i 3.0 jest przy 6800rpm.

Offline marcinm

  • Forumowicz
  • *
  • Wiadomości: 33
Odp: pierwsze niedomagania
« Odpowiedź #13 dnia: Czerwiec 28, 2015, 21:08:41 pm »
Cytuj
Maksymalna moc w 2.5 i 3.0 jest przy 6800rpm.

o to chodziło dzieki
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 29, 2015, 08:00:07 am wysłana przez Choina »