Dział Techniczny > XJ-40, XJ-81 (1986-1994)

Male problemy i dylematy :)

(1/2) > >>

Demo:
Witam móglbym prosic o jakis schemat do wnetrza drzwi po zdemontowaniu tapicerki, jak to w srodku wyglada zeby wiedziec co do czego podlaczyc (cięgna, wymiana urwanej klamki i dopasowanie bo po zalaczeniu nowej klamka jakos nie siedzi na swoim miejscu jakby opadla o 2 mm).
Druga rzecz to kierownica, posiadam kierownice hmm jak by to nazwac ? ta "wieksza" ale nie wiem czy byla ona oryginalna a ta "mniejsza" z czarnym logiem i zlotym kotem posrodku jest ladniejsza, takze pytanie czy mozna bez przeszkod w razie czego zmienic ma ta ladniejsza :) Jag 4.0 1993r
Trzecia sprawa tyczy sie kota, mam standardowego 12,5 cm ale zastanawia mnie fakt czy nie kupic tego wiekszego bodajze 7cali tyle nie wiem czy rozstaw srub jest taki sam a druga sprawa czy otworze maske w ogole bo moj kotek po otwarciu maski jest zblizony do loga dosyc blisko. Ktos z was koledzy moze to przerabial i jest mi w stanie odpowiedziec na to pytanie.

katar83:
Ze schematem moze byc problem, mozesz zerknac na strony jdht

http://www.jaguarclassicparts.com/uk/jaguar-xj6-xj12-parts/body-closures-and-sealing/door-handles-and-locks/door-latch

http://www.jaguarclassicparts.com/uk/jaguar-xj6-xj12-parts/body-closures-and-sealing/door-handles-and-locks/door-handle

Jak ci opadla lekko to pewnie moglbys lekko ja ustawic na mocowaniu klamki.

Z kierownica to nie wiem, wklej jakies zdjecie to bedzie wiadomo lepiej.

A z kotem, duzy bardzo mi sie podobal, widzialem go u znajomego, czy ma dziury takie same to niestety nie wiem.

Demo:
Klamka naprawiona.

 Kierownice mam taka


a myslalem nad ta



Kolejna sprawa to gdy jezdze jagiem to wszystko jest ok ale czasem zdarza sie ze stane na swiatlach i obroty nagle spadaja i gasnie, po ponownym uruchomieniu silnika jest wszystko ok i przy postojach rowniez wszystko gra.
Zdarza sie to sporadycznie ale dzis np dwa razy. Ps. mam okolo 400 obrotow gdy odpale auto.

Michal_sk8:
Kierownicę możesz śmiało zamienić na tą 2 ramienną która faktycznie jest fajniejsza, bardziej urokliwa i nie zasłania przycisków na OBD

Ja u siebie zmieniłem na 2 ramienną , różnica jest taka że w tej z poduszką powietrzną masz taką dodatkową tuleję gwiazdkową (taką przekładkę na zmianę rozmiaru) a w tej 2 ramiennej nie, lub na odwrót nie pamiętam w której to było

druga sprawa to to że po takiej zmianie nie będziesz miał klaksonu, bo 4 ramienna ma w kierownicy, a te 2 ramienne nie

można sobie przerobić żeby klakson był w manetce np od przełączania OBD lub pod tym znaczkiem jaguara, no albo nie mieć wcale ;)


co do figurki to z tego co pamiętam mają taki sam rozstaw śrub, tylko jest takie jedno ale że są różne "wersje" statuetek

najlepiej zadzwoń do któregoś sklepu gdzie ta 7 calowa jest oferowana i zapytaj o rozstaw śrub tej którą oni oferują do sprzedania   

Six:
Hm, ja osobiście wolałbym jednak zostawić sobie airbaga za cenę nieco brzydszej kierownicy. :P

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

Idź do wersji pełnej