Dział Techniczny > XJ-40, XJ-81 (1986-1994)
Spasowanie przedniego zderzaka
(1/1)
Ojciec:
Jako że miałem dziś trochę czasu chciałem wreszcie dopasować przedni zderzak.
Problem jest taki strona pasażera jest wsunięta głębiej niż strona kierowcy, widać to w pod lampami (strona pasażera ładnie siedzi pod panelem lampy a po stronie kierowcy jest szpara z 5-8mm.
Odkręciłem obie śruby, zdjąłem zderzak, przy okazji go oczyściłem. Założyłem zderzak ładnie wszystko weszło, szpary nie było już z żadnej strony, no to zabrałem się za przykręcanie po stronie pasażera wszystko OK, natomiast po stronie kierowcy problem, dziury w zderzaku nie zgrywają się z dziurą od mocowania zderzaka, zderzak było trzeba wysunąć, otwory się zgrały ale znowu pojawiła się ta szpara... Czy jest jakąś regulacja na tych zderzakach lub mocowaniach?
Jaguar XJ6:
Ja w swoim regulowałem boczne ślizgi przód/tył , ale to chyba jedynie pomaga na zwiększanie/zmniejszanie szpary miedzy zderzakiem a karoserią . Zderzaki ( a dokładnie separatory ) są przytwierdzone na stałe i nie da się ich regulować przód.tył .
Ojciec:
Tak regulacja ślizgu raczej nie rozwiąże mojego problemu,
Z ciekawości z tyłu też można regulować ślizgi? Jeśli tak to w jaki sposób?
Jaguar XJ6:
Tylne tak samo jak i przednie Ja mam regulowane , chyba nie było żadnych modyfikacji , więc każda czterdziestka powinna tak mieć . W mojej czterdziestce po zdjęciu zderzaka widać ślizg który jest na 2 śruby przykręcony ( na fasolkach umożliwiających regulacje 3 cm przód/tył )
Ojciec:
Dzięki, tył wyregulowałem. Niestety z przodu ta regulacja nie pomogła. Będę musiał raz jeszcze ściągnąć zderzak i coś pokombinować.
Nawigacja
Idź do wersji pełnej