Autor Wątek: XF Lift 2012 2.2 D  (Przeczytany 3903 razy)

Malfoy

  • Gość
XF Lift 2012 2.2 D
« dnia: Czerwiec 02, 2015, 20:49:47 pm »
Panowie, chyba czas na zmiany i tak sie zastanawiam nad eko rozwiazaniem nie pozostawiajac marki.
Mialem na 2 tygodnie BMW seri 5 z 2.0 i podobna moca wraz z 8 biegowym ZF tak jak w w/w kocie szalu bawaria na mnie nie zrobila ale piec i skrzynia owszem.
Podpowiedzcie prosze jak to z tym silnikiem bo ja z dieslem to na mondeo mk4 sie zatrzymalem ale zlego slowa o PSA nie powiem (143KM) i dojechal ze mna 200 kkm.

Offline Driv3rrrr

  • Forumowicz Daimler
  • *****
  • Wiadomości: 3.458
Odp: XF Lift 2012 2.2 D
« Odpowiedź #1 dnia: Czerwiec 02, 2015, 21:29:48 pm »
Osiągi na poziomie aut z przed 10-15 lat. Dla mnie trochę słabo zeby taka limuzyna była wolniejsza od Golfa 2.0TDI 170km, a nawet 140km byłoby blisko. Nie skreślam przez to autka ale odmawiać sobie przyjemności z jazdy kosztem 1-1,5l na 100km w trasie.....w porównaniu do 3.0D.

Ten 2.2 spala w granicach 5-5,5l w trasie
AutoPro & Shop - tel. 796 260 092
Jest - Range Rover Sport 3.6 TDV8

Malfoy

  • Gość
Odp: XF Lift 2012 2.2 D
« Odpowiedź #2 dnia: Czerwiec 02, 2015, 22:35:49 pm »
Ale tu nie o osiagi chodzi...tu chodzi o kase ( akcyza ) bo z naszego podworka nie kupie nawet bmxa  :-chyt, awaryjnosc itd.
8,5 s do 100 mi pasuje
Max 230 kmh szybciej nie latam
Spalanie transa 6l
8 biegow
Lift
No i rocznik 2012-2014


Offline Driv3rrrr

  • Forumowicz Daimler
  • *****
  • Wiadomości: 3.458
Odp: XF Lift 2012 2.2 D
« Odpowiedź #3 dnia: Czerwiec 03, 2015, 11:15:59 am »
Narazie mało wiadomo o tym silniku. Za swoją pracę chwalony ale jak z awaryjnością....skrzynia już na rynku trochę jest. Jak ktoś zmienia olej co 60-80 tys km to swoje powinna wytrzymywać.
AutoPro & Shop - tel. 796 260 092
Jest - Range Rover Sport 3.6 TDV8

zazul_yo

  • Gość
Odp: XF Lift 2012 2.2 D
« Odpowiedź #4 dnia: Czerwiec 03, 2015, 20:00:37 pm »
mialem 2.2 po facelifcie na pare dni, na codzien uzywam 3.0, powiem tak, najbardziej co mnie uderzylo do klekotanie tego silnika slyszalne w srodku, czulem sie jakbym jechal peugotem, naprawde glosno w porownaniu do 3.0, do 100 km/h nawet ladnie idzie ale potem juz zaczynaja sie schody tymbardziej przy pelnym aucie, ryczy, klekocze i nie jedzie...

Amator ze hey

  • Gość
Odp: XF Lift 2012 2.2 D
« Odpowiedź #5 dnia: Czerwiec 03, 2015, 21:45:35 pm »
"Mała" akcyza to tylko poniżej 2000 cm3. Powyżej juz bez znaczenia czy 2,2 czy 3,0, wiec co za różnica?

Malfoy

  • Gość
Odp: XF Lift 2012 2.2 D
« Odpowiedź #6 dnia: Czerwiec 04, 2015, 08:00:09 am »
Masz rację , nie wiem jak to się stało ale byłem przekonany iż do 2198 cm3 jest mała ... a tu taki psikus  :'(

akcyza – 3,1 % wartości auta (silniki do 2000 ccm) lub 18,6 % wartości (silniki powyżej 2000 ccm)

Trudno trzeba będzie odprowadzić daninę

Offline Dominik_XF

  • Starszy Forumowicz
  • **
  • Wiadomości: 58
Odp: XF Lift 2012 2.2 D
« Odpowiedź #7 dnia: Czerwiec 05, 2015, 20:57:17 pm »
Zawsze lubiłem BMW, brat jeździł całe życie i ja miałem dwa modele.
Ostatnio w firmie został zatrudniony nowy dyrektor i ma prywatnie bmw 525 d z 2013 roku jejku jak on narzeka na ten samochód to koniec świata.

Ma 50 tyś przebiegu i cały czas coś przy nim robi, ostatnia z największych usterek to turbo mu padło skończyło się na wymianie wydechód dolotów turbiny i jakieś jeszcze pierdoły...

Żeby tego było mało mąż mojej siostry jeździ 740d z 2014 roku przebiegu ma coś koło 15 tyś wymieniali mu już hamulce i przeguby...

sam chodziłem za bmw 5 jak kupowałem XFa ale wolałem coś nowego nie spotykanego na drogach niż w "sprawdzone" BMW...
Wiem, że mogli mieć nie fart itd ale za dużo tych niefartów.

Offline Driv3rrrr

  • Forumowicz Daimler
  • *****
  • Wiadomości: 3.458
Odp: XF Lift 2012 2.2 D
« Odpowiedź #8 dnia: Czerwiec 05, 2015, 23:56:16 pm »
Wystarczy wejść na forum BMW i poczytać jakie jajca sie dzieją w F10 albo nowych X5. Już chyba Merol obecnie mniej bubli robi.
AutoPro & Shop - tel. 796 260 092
Jest - Range Rover Sport 3.6 TDV8

Malfoy

  • Gość
Odp: XF Lift 2012 2.2 D
« Odpowiedź #9 dnia: Czerwiec 07, 2015, 01:06:45 am »

Roobs

  • Gość
Odp: XF Lift 2012 2.2 D
« Odpowiedź #10 dnia: Czerwiec 07, 2015, 09:22:06 am »
Zawsze lubiłem BMW, brat jeździł całe życie i ja miałem dwa modele.
Ostatnio w firmie został zatrudniony nowy dyrektor i ma prywatnie bmw 525 d z 2013 roku jejku jak on narzeka na ten samochód to koniec świata.

Ma 50 tyś przebiegu i cały czas coś przy nim robi, ostatnia z największych usterek to turbo mu padło skończyło się na wymianie wydechód dolotów turbiny i jakieś jeszcze pierdoły...

Żeby tego było mało mąż mojej siostry jeździ 740d z 2014 roku przebiegu ma coś koło 15 tyś wymieniali mu już hamulce i przeguby...

sam chodziłem za bmw 5 jak kupowałem XFa ale wolałem coś nowego nie spotykanego na drogach niż w "sprawdzone" BMW...
Wiem, że mogli mieć nie fart itd ale za dużo tych niefartów.

Ogólnie jakość samochodów mocno spadła. Nieliczni zauważą że spadły też "ceny" aut.
Przy 15 tyś wymiana elementów zawieszenia to nic niespotykanego, zwłaszcza przy naszych drogach. Ja jeszcze śmigam nowym BMW zrobiłem 34 tyś i oprócz oleju nic nie wymieniłem. Nie miałem też problemu z duzymi przebiegami w poprzednich...ale to juz inna epoka samochodowa.

Malfoy

  • Gość
Odp: XF Lift 2012 2.2 D
« Odpowiedź #11 dnia: Czerwiec 07, 2015, 11:06:03 am »

Offline rmazurek

  • Forumowicz Daimler
  • *****
  • Wiadomości: 1.077
Odp: XF Lift 2012 2.2 D
« Odpowiedź #12 dnia: Czerwiec 07, 2015, 16:55:13 pm »
Dosc popularna na zachodzie konwersja. Wydaje mi sie ze w polifcie byly tez owalne koncowki wydechu.

Mozliwe ze mial przod rozbity, a ze cena czesci bardzo podobna z przed i po lifta to ktos zalozyl czesci z polifta z przodu i wymienil tylne lampy.

Polifty nie wystepowaly tez w 204 konnej wersji. No do tego data rejestracji by sie nie zgadzala.
Jest:
I-Pace HSE Black 24MY/ XE 2.0d AWD / MX-5 NB 1.8 TURBO!

Były:
I-Pace HSE 21MY
E-Pace 2.0d AWD
XJ 3.0D
A1 1.4 TFSI
XF 3.0D
Fiesta 1.0
Accord 2.2 ictdi
Carisma 1.8 GDI
Punto 1.2
323f BG 1.8
Corsa A 1.2

jack74

  • Gość
Odp: XF Lift 2012 2.2 D
« Odpowiedź #13 dnia: Czerwiec 07, 2015, 23:07:17 pm »
przód po
lifcie faktycznie ale zegary przed liftem ciekawe dlaczego?

Offline Dominik_XF

  • Starszy Forumowicz
  • **
  • Wiadomości: 58
Odp: XF Lift 2012 2.2 D
« Odpowiedź #14 dnia: Czerwiec 08, 2015, 22:10:04 pm »
Pewnie miał dzwonka, lampy maska zderzak błotniki poszły na wymianę reszta została ceny cześci podobne... Tak jak pisał rmazurek