Dział Techniczny > XJ-40, XJ-81 (1986-1994)

Jaki polecacie parownik gazowy do 3,2 litra xj40.

(1/2) > >>

Dominiko19:
Witajcie.
od jakiegoś czasu zaczęło mnie wkurzać że Jaguar na gazie chodzi gorzej niż na PB, obroty czasem falują, sama praca silnika jest gorsza nie mówiąc o osiągach i postanowiłem sprawdzić to w porządnym warsztacie gazowym :D. Po badaniu  map, usilnych regulacjach nie przyniosło to lepszych rezultatów i gazownik skapnął się że reduktor mam założony od nowości czyli ok. 6 lat taki:

http://allegro.pl/r29-parownik-tomasetto-alaska-at09-136km-sekwencja-i5204612976.html

czyli zbyt mały i nie wydajny bo kot nawet z tym silnikiem ma ok. 200KM i stwierdził że żadna regulacja nic nie da bo On nie daje rady a do tego już ma swoje lata więc nie ma co oczekiwać polepszenia tylko pogorszenia.
Jaki byście proponowali parownik??? Jakieś propozycje? Ja znalazłem tej samem firmy tylko do 240KM ale nie wiem czy to ok?

http://allegro.pl/reduktor-parownik-tomasetto-artic-at09-at-09-240km-i5191619430.html

natalinka:
Witam, ja w 4.0 miałem KME GOLD i falowanie na wolnych obrotach miałem od początku. raz ustępowało potem znów się pojawiało, aż rok temu, po dwóch latach jazdy na gazie, w nerwach kazałem wywalić instalację z samochodu i problemy się skończyły. Ten parownik cały czas był niedogrzany przy ostrym przyśpieszaniu przechodził mi na benzynę a stojąc w korku obroty potrafiły tak zejść, że samochód gasł. Więc chyba GOLDA nie polecam. A może  się trochę podepnę i ktoś zadowolony z gazu doradzi jaką całą instalację ma założoną, bo nie ukrywam, że było tanio a teraz jest drogo.

Jaguar XJ6:
To może ja się wypowiem . Jeżdżę na co dzień XJ40 3.2 w gazie i nigdy z gazem problemu nie miałem . Różnica jest taka , że podczas jazdy ekspresówka 140 km/h na gazie miałem 3200 obr. a na benzynie 3000 obr. ( czyli na benzynie jest trochę lepiej ) . Dynamika jazdy taka sama ( kompletnie się nie odczuwa jazdy na gazie ) . Instalacja REG by OMVL , co do parownika i wtrysków , to musiałbym sprawdzić jakie mam . Instalacja w 2004 roku założona i oprócz filtrów i cewki elektrozaworu nic nie było zmieniane .

aro:
Kolego Jaguar XJ6 przy tej samej prędkości na tym samym biegu zawsze masz te same obroty nie wazne na jakim paliwie :)

Jaguar XJ6:
Właśnie z tego co obserwuje , to na gazie obroty są nieco wyższe . Nie mam jak zrobić zdjęcia , bo bym mógł to udowodnić , a kamerą jakoś tego nie widzę ( żeby kręcić film z przełączaniem na gaz i zmiana obrotów ) przy 140 na godzinę  ;D . Trochę danych mojej instalacji LPG :

Firma - REG by OMVL
wtryski - DREAM XXI-D
reduktor - DREAM XXI-G
sterownik - DREAM XXI-N

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

Idź do wersji pełnej