Autor Wątek: Jaguar X-Type by Boomerang Bunny.  (Przeczytany 5128 razy)

Offline grzechch

  • JCPF Club Member
  • Forumowicz Sovereign
  • ****
  • Wiadomości: 663
Odp: Jaguar X-Type by Boomerang Bunny.
« Odpowiedź #15 dnia: Marzec 14, 2015, 01:21:28 am »
Nie wiem co pisał ale u mnie wszystko chodzi wyśmienicie. Kilku gazowników połamało sobie zęby a on w dwie godziny zrobił co trzeba

Offline voitec

  • Forumowicz Sovereign
  • ****
  • Wiadomości: 877
Odp: Jaguar X-Type by Boomerang Bunny.
« Odpowiedź #16 dnia: Marzec 14, 2015, 08:39:45 am »
Nie wiem co pisał ale u mnie wszystko chodzi wyśmienicie. Kilku gazowników połamało sobie zęby a on w dwie godziny zrobił co trzeba
Tutaj można poczytać: http://lpg-forum.pl/jaguar-s-type-3-0-v6-by-m-a-k-lpg-t36981.html
http://lpg-forum.pl/jaguar-s-type-3-0-v6-by-m-a-k-lpg-solutions-t40754.html
o S-type'ach.
X-type 3.0 Estate '05 LPG
X-type 3.0 Sedan '01 LPG

Offline grzechch

  • JCPF Club Member
  • Forumowicz Sovereign
  • ****
  • Wiadomości: 663
Odp: Jaguar X-Type by Boomerang Bunny.
« Odpowiedź #17 dnia: Marzec 14, 2015, 09:29:25 am »
Bez żadnych obaw oddaję Marcinowi auto. Świetnie montuje i rozwiązuje problemy z gazem. Ponadto jest doskonałym programistą i elektronikiem

eMWuGSM

  • Gość
Odp: Jaguar X-Type by Boomerang Bunny.
« Odpowiedź #18 dnia: Marzec 15, 2015, 13:20:23 pm »
Nie ma problemu z gazem. zadnych komunikatów na gazie. Tylko trzeba przyjechać do Marcina do Legnicy. Jak zrobi to mucha nie siada. Wszystko chodzi aż miło. Odpowiednia elektronika i po bólu.  Jego nick marcin_lca. Jak coś to udostępnię telefon bo Marcin rzadko jest na forum
Osobiście nie znam i nikt z warsztatów z którymi współpracuję nie wie o kogo chodzi, a najczęstszą odpowiedzią jest "a kto to ku**a jest?", jestem akurat z okolicy i pracuję w branży motoryzacyjnej,  jakoś na prawdę nikt nie poleca referencji wspomnianej przez Ciebie osoby. W Legnicy jest tylko jedna osoba, która dobrze zna się na elektronice i elektromechanice pojazdowej - Leszek Lisik z Velostat (bodaj ul. Przemkowska, okolice Bagiennej), ale gazownicy... nikt nikogo nie poleca.

Jeden z moich klientów, który posiada X'a 2.5 V6 z LPG  '04 zakładał Staga400 bodaj w Lubinie w Max-Autogas (czy jakoś tak) i niby nie am check'a itd. ale nie jest zadowolony i... szuka 2.2D. :-trudno Jego kuzyn kupił 3.0 i chciał właśnie tam robić Vialle.

Offline grzechch

  • JCPF Club Member
  • Forumowicz Sovereign
  • ****
  • Wiadomości: 663
Odp: Jaguar X-Type by Boomerang Bunny.
« Odpowiedź #19 dnia: Marzec 15, 2015, 14:33:14 pm »
Nie poleca refarencji mojej. A co zakładali u niego gaz? U mnie Marcin zrobił wszystko tak jak trzeba. Nie zakładał a poprawiał to co ktoś inny spierdzielił, Wreszcie samochód jeździ i nie ma żadnych komunikatów.

Offline filar12

  • Forumowicz Sovereign
  • ****
  • Wiadomości: 887
  • http://lpg-lodz.pl/
Odp: Jaguar X-Type by Boomerang Bunny.
« Odpowiedź #20 dnia: Marzec 15, 2015, 23:33:25 pm »
Głupoty czytam Stag400 jest do bezpośredniego wtrysku a jaguar tego nie miał nigdy w x czy s-ce.
A Marcin wie co robi z Jagami napewno.

A jak wszyscy wiemy 2.2D to chyba wrogowi się życzy.
pozdrawiam
http://lpg-lodz.pl/

KIEDYŚ był S-type 1999r 3.0 V6 "sreberko" napędzane LPG ;-) następnie X350 4.2l +LPG oczywiście ;-), S-type 2002r Fl 3.0L LPG, X350 3.0L LPG ;-),teraźniejszość X358LWB 4,2 LPG.

Boomerang Bunny

  • Gość
Odp: Jaguar X-Type by Boomerang Bunny.
« Odpowiedź #21 dnia: Marzec 16, 2015, 16:12:10 pm »
Witam po dłuższym okresie nieobecności, ostatnio zadziało się dość dużo jak na usterki które opisałem a mianowicie:

- Jeśli chodzi "Check Engine" to pali się tylko przed odpaleniem Auta. W czasie jazdy wszystko ładnie działa, wreszcie mam ubaw z poruszania się tym samochodem, teraz dopiero czuje to przyspieszenie ale spalanie wzrasta trzykrotnie kiedy się nim bawię.
Okazało się, że Jaguar miał gdzieś przeciek płynu chłodniczego i to dlatego zapalała się kontrolka, mechanik wymienił to co kapało i dolał płynu, teraz autko jest super pod względem silnikowym. Gaz okazał się godny tego silnika według obsługi w Elektro - Gaz - Polska i podobnież kosztował 4,000 zł. Więc jestem zadowolony z tego co usłyszałem w przyszłości będą do wymiany wtryski ale jeszcze nie teraz ( cena trochę mnie zmartwiła bo Panowie zażyczyli sobie 900 zł, bo podobnież nie można dostać już tych wtrysków oddzielnie ).

- Jeżeli chodzi o hamulce problem powrócił, jak by miał tendencję do zapowietrzania się. Gdzie jeszcze można odpowietrzyć ten układ ?

- No i pompa do wymiany w 100 %, wysłużyła już swoje i trzeba ją wymienić podobnież według mechanika nie warto jej oddawać do regeneracji. Więc polecił mi kupić zamiennik lub coś używanego z możliwością zwrotu jeśli coś będzie nie tak. Wracając do tego zamiennika, zastanawiam się czy takowe są w ogóle dostępne .?

No i tyle, więcej grzechów nie pamiętam :].

Offline voitec

  • Forumowicz Sovereign
  • ****
  • Wiadomości: 877
Odp: Jaguar X-Type by Boomerang Bunny.
« Odpowiedź #22 dnia: Marzec 16, 2015, 22:12:51 pm »
Witam po dłuższym okresie nieobecności, ostatnio zadziało się dość dużo jak na usterki które opisałem a mianowicie:

- Jeśli chodzi "Check Engine" to pali się tylko przed odpaleniem Auta. W czasie jazdy wszystko ładnie działa, wreszcie mam ubaw z poruszania się tym samochodem, teraz dopiero czuje to przyspieszenie ale spalanie wzrasta trzykrotnie kiedy się nim bawię.
Okazało się, że Jaguar miał gdzieś przeciek płynu chłodniczego i to dlatego zapalała się kontrolka, mechanik wymienił to co kapało i dolał płynu, teraz autko jest super pod względem silnikowym. Gaz okazał się godny tego silnika według obsługi w Elektro - Gaz - Polska i podobnież kosztował 4,000 zł. Więc jestem zadowolony z tego co usłyszałem w przyszłości będą do wymiany wtryski ale jeszcze nie teraz ( cena trochę mnie zmartwiła bo Panowie zażyczyli sobie 900 zł, bo podobnież nie można dostać już tych wtrysków oddzielnie ).

- Jeżeli chodzi o hamulce problem powrócił, jak by miał tendencję do zapowietrzania się. Gdzie jeszcze można odpowietrzyć ten układ ?

- No i pompa do wymiany w 100 %, wysłużyła już swoje i trzeba ją wymienić podobnież według mechanika nie warto jej oddawać do regeneracji. Więc polecił mi kupić zamiennik lub coś używanego z możliwością zwrotu jeśli coś będzie nie tak. Wracając do tego zamiennika, zastanawiam się czy takowe są w ogóle dostępne .?

No i tyle, więcej grzechów nie pamiętam :].
Czy aby na pewno miałeś błąd z powodu wycieków płynu? Coś mi się nie wydaje.

Co do hamulców, to co zrobiłeś, że niby przez jakiś czas było lepiej?
X-type 3.0 Estate '05 LPG
X-type 3.0 Sedan '01 LPG