Czy aby na pewno nie ma nic po drodze pomiędzy panelem a dmuchawami co mogło by robić problemy?
Znowu demontować dmuchawy pół auta rozbierając ehh ... Ale cóż skoro trzeba to kiedyś się za to zabiore i dam znać czy przyniosło efekt
Tylko tranzystory. Czasem mylic moze zaciety servomotor klapy cieple/zimne (wtedy nawiewy zaczynaja dmuchac z duzym opuznieniem). Dlatego nigdy nie sprawdzasz czy cos dziala w XJ40 na postoju. Zawsze czekaj az sie troche nagrzeje w czasie jazdy. Te nawiewy sa dosc osobliwe (durnie skomplikowane) wiec nic nie dziala tam logicznie
anz
Jeszcze jedno pytanie - jakie żaróweczki są używane do podświetlenia przycisków oświetlenia kabiny, zamykania centralnego od środka czy od właśnie pokrętła nawiewów ? Te same w tych miejscach czy inne ?
Czy w Panelu podświetlającym guziki obc są takie same czy inne żaróweczki?
Czy przy włączniku świateł postojowe/mijania aktualnie działający tryb też powinien być podświetlony ?
Wszedzie sa rozne. W samym panelu ogrzewania sa 3 wchodzace w 3 rozne plastikowe cokoly. Przyciski szyb to jakies zarowki z wasami, na takich niebieslich prostokatnych kostkach.
Znalazłem odpowiednich tych co do Jaguara tj T1 z cokołem 12V 0.06A czyli bardzo podobne parametry ale tylko białe znalazłem. Musze poszukać gdzies zielonych.
[/quote]
Nie wiem skad masz te dane, ale wedle moich pomiarow na zarowkach podswietlajacych wystepuje napiecie 9V a schematy pokazuja ze w obwodzie jest rezystor, wiec wyjasnia to napiecie 9V. U mnie 12v ledwo swieca, diody to tez poroniony pomysl, bo lipnie to wyglada. Zarowki oryginalnie sa zdaje sie biale i maja gumowy kapturek.
Tez bede musial to zrobic u siebie bo dosc ciemnawo mam w aucie