Dział Techniczny > XF (2008 - obecnie)

hamulce, bicie po kierownicy

<< < (3/4) > >>

atyp1:
Witam. No i jak wyniki badania? Hamulce zrobione?
Pozdr. Adam

zazul_yo:
wlasnie sprawa dobiegla konca, po sprawdzeniu tarcz w serwisie w UK okazalo sie ze tarcze i klocki z przodu sa w bardzo zlym stanie, powstaly jakies wzlobienia w tarczach, prawdopodobnie zly montaz,  po mailu do serwisu w PL od razu kontra oczywiscie ze trzeba sprawdzic czy hamulce nie zostaly przegrzane, czy bede niedlugo w PL i czy moge podjechac do ich serwisu... od razu mnie wkurw... napisalem czy dobrze rozumiem ze doradca serwisowy w Jaguarze wymaga odemnie abym jechal przez cala EU z zepsutymi hamulcami? potem dopiero zaczelismy normalna konwersacje, chceli mi przyslac nowe tarcze z PL i laskawie dorzucic tez klocki po mojej interwencji, kompletnie bez sensu bo przeciez jezeli znowu sie to stanie to bede musial je reklamowac w PL a nie w UK. Naszczescie koszt wymiany w UK Jaguar to 1500 zl a w PL same tarcze i klocki kosztuja prawie 2000 zl, bez robocizny, takze udalo mi sie ich przekonac do zwrotu pieniedzy za fakture na 1500 zl. Po wymianie zapytano mnie w Jagu w UK czy te czesci byly napewno nowe bo wygladaja strasznie... niestety ani jedna ani druga strona nie chce mi wyjasnic co spowodowalo ta usterke, dlatego zalaczam zdjecia i czekam na Wasze opinie, tak wygladaja klocki i tarcze po miesiacu jezdzenia...
Dla zainteresowanych, calkowity koszt wymiany klockow, tarcz i czujnikow przod oraz tyl to w UK Jag 3250 zl, w PL to prawie 4900 zl, radze zwiedzic troche swiata i zrobic sobie wycieczke do Anglii w tej cenie zamiast placic astronomiczne ceny w Polsce:)))

https://drive.google.com/file/d/0B05ZdI5xJtwpYzdQNnpZVUFUaEk/view?usp=sharing
https://drive.google.com/file/d/0B05ZdI5xJtwpZnNWOWRac3RWOWs/view?usp=sharing
https://drive.google.com/file/d/0B05ZdI5xJtwpUEZ4Y04wTklFRVk/view?usp=sharing
https://drive.google.com/file/d/0B05ZdI5xJtwpdS1YdFVLVkktams/view?usp=sharing
https://drive.google.com/file/d/0B05ZdI5xJtwpMEY5WGpmNW9XMEk/view?usp=sharing
https://drive.google.com/file/d/0B05ZdI5xJtwpZVd0dGhPeXFSMWs/view?usp=sharing
https://drive.google.com/file/d/0B05ZdI5xJtwpX1JobGgya2lENlU/view?usp=sharing
https://drive.google.com/file/d/0B05ZdI5xJtwpVzNubUJMNUt1Y1k/view?usp=sharing

Jaguar Parts:
No nieźle. Wyglądają jak ze złomu wyciągnięte. Tarcze tragedia. Klocki niby grube ale jakieś poszczerbione. W S typie mam nowe klocki a tarcze mają z 30tyś najechane ale całkiem dobre jeszcze...a i tak jakiś mędrzec oglądając auto stwierdził, że to złom i trzeba wymienić bo są od nowości w aucie...znawca k...a.
   Dodam, że mam trochę tarcz i klocków używanych z rozbiórki XFów i żaden komplet nie jest w takim stanie

zazul_yo:
Wiec co moglo byc powodem tych zniszczen? tymbardziej ze obydwie tarcze tak wygladaja, jedna gorzej, druga troche lepiej, klocki sie wrecz rozpadaja, czy to zly montaz?

Jaguar Parts:
To już bardziej dla rzeczoznawcy sprawa. Wygląda jakby coś było między klockami a tarczami bo niby skąd takie rowy. Chyba, że wada fabryczna klocków

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej