Dział Techniczny > XJ-40, XJ-81 (1986-1994)

skrzypienie z tyłu XJ40 Sovereign 4.0, 1991

<< < (3/3)

XJSC:
Częstą przypadłością tego modelu jest skrzypienie amortyzatorów w górnej części.
Dokładnie pomiędzy silikonowym grzybkiem wciskanym w górny kielich, a tulejka amortyzatora.
Wystarczy użyć sprayu najlepiej teflonowego i problem znika. Ja w swoim samochodzie dorobiłem tuleje teflonowe i nie mam problemu ( prześlij emaila, to wyślę zdjęcia).
Drugą przyczyną są luzy na śrubach ( lub szpilkach ) mocujących kielich amortyzatorów do karoserii.
Może być również pęknięta sprężyna.

dziadzol:
Sprężyny powinny być OK, jak pisałem wcześniej, wymieniałem poduszki sprężyn i amorów, pewnie by wyszło pęknięcie. Teraz z prawej strony jest cicho, lewa ciągle poskrzypuje. Pewnie bez rozkręcenia całego majdanu nie da się prysnąć teflonem>

dziadzol:
Wakacyjne wyjazdy opóźniły wyjaśnienie tej kwestii, ale jeśli ktoś jest zainteresowany to spieszę donieść, że problem tajemniczego skrzypienia został rozwiązany - podczas wymiany tulei tylnego zawieszenia jedna z nich została zamontowana do góry nogami  :o Konsekwencje wobec winnego zostały już wyciągnięte  8)
Auto sunie bezszelestnie...

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej