Autor Wątek: P1000+P1647 check engine  (Przeczytany 11288 razy)

dulot1970

  • Gość
P1000+P1647 check engine
« dnia: Luty 16, 2011, 13:01:22 pm »
Witam Forumowiczów..
Od wczoraj jestem posiadaczem nowego X-type 3.0 V6 z 2001roku jest piękny jak nowy.. z salonu w Rzymie jezdził nim pracownik firmy Jaguar auto jezdzi superowo i wyglada przepięknie ma 64000tys oryginalnego przebiegu..niestety mam problem po podłaczeniu kompa KTS w mojej firmie a pracuje w salonie fiata stwierdzona że posiada 2 błędy P1000 i P1647 móze ktoś podpowie co jest z tym Kotkiem
aaa i jeszcze jedno na radio świeci sie CODE i zegarek taki malutki i nic nie reaguje nie mozna wpisac kodu który oczywiscie posiadam :- pojeciapomóżcie koledzy :-W

pozdrawiam  :-thank

KratekPL

  • Gość
Odp: P1000+P1647 check engine
« Odpowiedź #1 dnia: Luty 16, 2011, 13:05:22 pm »
P1000 oznacza kalibracje komputera - po czasie powinien zmienic sie na P1111 :)

dulot1970

  • Gość
Odp: P1000+P1647 check engine
« Odpowiedź #2 dnia: Luty 16, 2011, 14:29:12 pm »
i co wtedy mam zrobić kolego...jeszcze raz go podłączyć....

Offline kogutki

  • JCPF Club Member
  • Forumowicz Daimler
  • *****
  • Wiadomości: 9.005
  • free milk for free cats
Odp: P1000+P1647 check engine
« Odpowiedź #3 dnia: Luty 16, 2011, 15:18:54 pm »
Witaj serdecznie,

co do kodu 1000 / 1111 niczego nie musisz zrobic, tutaj komputer pokazuje wylacznie status kalibracji i nie ma
to zadnego wplywu na prace silnika. nie musisz sie ponownie podlaczyc i tych kodow nie mozna skasowac.

co do P1647, to wskauje na sonde lambda (Linear 02 sensor control chip - bank 2). Tutaj najlepiej sprawdzic
sonde na odpowiednim komputer, skoro pracujesz w warsztacie to nie powinno byc problemem.

co do radio to napisz, czy posiadasz "zwykly" radyjko czy wersja z nawigacja. Jezeli pokazuje sie zegarek
to oznacza to, ze ktos juz kilkakrotnie probowal wpisac (blednego) code-a i teraz musisz czekac odpowiedni
czas aby ponownic probe pisania code-a. baw sie u nas dorbze!

Offline luko_j

  • Forumowicz Sovereign
  • ****
  • Wiadomości: 616
Odp: P1000+P1647 check engine
« Odpowiedź #4 dnia: Luty 16, 2011, 15:45:34 pm »
Do odblokowania radia sprobuj kombinacje klawiszy >>, A.MEM, PTY. Wcisnij na raz te trzy. U mnie to odblokowuje od razu bez kodu.
x-type 2004, 2.0d sport, srebrna sierść ;]

dulot1970

  • Gość
Odp: P1000+P1647 check engine
« Odpowiedź #5 dnia: Luty 17, 2011, 07:10:14 am »
Witam
a propo radyjka to mam zwykłe z małym wyswietlaczem+zmieniarka w kuferku ;D

Niestety próbowałem tej kombinacji klawiszy i nic nie pomaga..rozumiem ze musze zostawic auto na przekreconym kluczyku zeby mi odblokowała sie mozliwosc wpisania kodu...i jak długo musi postac czy ktoś może wie :-help A może lepiej go poprostu wyciągnąć i dac do fachmana który rozkodowuje radyjka..

zadek07

  • Gość
Odp: P1000+P1647 check engine
« Odpowiedź #6 dnia: Luty 17, 2011, 09:19:49 am »
mnie sie tez tak zablokowalo, musialo stac z chyba ponad godzine na wlaczonym radiu zeby ponownie sie dalo wpisac kod

dulot1970

  • Gość
Odp: P1000+P1647 check engine
« Odpowiedź #7 dnia: Luty 17, 2011, 09:23:55 am »
 wielkie Dzięki kolego to już wiem o co chodzi.. :-yipee a jeszcze możesz mi powiedzieć czy był nawyświetlaczu  taki mały zegareczek w lewym górnym rogu :-thank

ktr

  • Gość
Odp: P1000+P1647 check engine
« Odpowiedź #8 dnia: Czerwiec 22, 2011, 23:26:06 pm »
P1000 oznacza kalibracje komputera - po czasie powinien zmienic sie na P1111 :)

A jak długo trwa taka kalibracja? Ile km trzeba zrobić? Ja zrobiłem 40 km i wciąż mam P1000, myślałem, że wystarczy dystans około 10 km. Jak to jest?

pablo

  • Gość
Odp: P1000+P1647 check engine
« Odpowiedź #9 dnia: Kwiecień 09, 2014, 21:11:35 pm »
Witaj serdecznie,

co do kodu 1000 / 1111 niczego nie musisz zrobic, tutaj komputer pokazuje wylacznie status kalibracji i nie ma
to zadnego wplywu na prace silnika. nie musisz sie ponownie podlaczyc i tych kodow nie mozna skasowac.

co do P1647, to wskauje na sonde lambda (Linear 02 sensor control chip - bank 2). Tutaj najlepiej sprawdzic
sonde na odpowiednim komputer, skoro pracujesz w warsztacie to nie powinno byc problemem.

co do radio to napisz, czy posiadasz "zwykly" radyjko czy wersja z nawigacja. Jezeli pokazuje sie zegarek
to oznacza to, ze ktos juz kilkakrotnie probowal wpisac (blednego) code-a i teraz musisz czekac odpowiedni
czas aby ponownic probe pisania code-a. baw sie u nas dorbze!

bład P1647 faktycznie sonda ale nie 2 a 1 .... dla jasnosci bank2 to kolektor drugi czyli ten przy chłodnicy, sonda nr 1 to ta górna ... i to jest prawidłowy opis tego błedu - sprawdzone w 100%

ghrh

  • Gość
Odp: P1000+P1647 check engine
« Odpowiedź #10 dnia: Kwiecień 09, 2014, 22:33:49 pm »

termit_tm

  • Gość
Odp: P1000+P1647 check engine
« Odpowiedź #11 dnia: Grudzień 22, 2014, 21:05:44 pm »
Co prawda posiadam S-type ale też mam te same błędy tzn. P1000 i P1647. Mój silnik to 4.2 V8 czy ktoś mógł by mi dokładniej napisać która to dokładnie sonda ? oraz jak ją ewentualnie sprawdzić