Dział Techniczny > XJ-40, XJ-81 (1986-1994)

DZIWNY poziom oleju w skrzyni biegów

<< < (3/3)

tagopat:
Witaj Grochu, wlewasz 6,5L oleju do skrzyni????

Według producenta ma być 4,3L jak to możliwe, powiem szczerze że się zmartwiłem, bo przejechałem już jakieś 300km, według tego co mówisz, na nie pełnym oleju...

Czyli sugerujesz ze spadające obroty i nawet gaśnięcie, jest spowodowane właśnie niedomiarem oleju?
Może przypomnę, rozchodzi się o XJ40 4,0L 94r.

grochu27350:
Jeśli masz sterowanie elektroniczne skrzyni to wszystko na to wskazuje mogą reagować czujniki ciśnienia. W moim mam skrzynie 4HP22 bez elektroniki no i zalałem aż wskaźnik był pełny. Ale co chodzi o obroty to szukałbym w układzie dolotowym , np czujnik przepływu powietrza , czujnik wychylenia przepustnicy , a może wystarczy porozpinać wtyczki i je oczyścić?

tagopat:
Zgadza się, to skrzynia z komputerem, lecz dalej to nie wyjaśnia dlaczego wlewasz dwa litry więcej do skrzyni? Czy rozmiarowo nie jest taka sama?

Chciałbym to na razie wyjaśnić, bo może skończy się na dolaniu oleju i wszystko będzie już później okej(spadające obroty i gaśnięcie).

tagopat:
Dolałem jeszcze ponad 2 litry w sumie poszło około 6,5l oleju ATF 320.
Kierowałem się wynikami na bagnecie i po kilku próbach, jest stan.

Wszystko działa jak należy, nigdy tak mi kocur nie zmieniał biegów, jest super.
Ponadto zniknęły problemy z gaśnięciem i falowaniem obrotów!

Dzięki wszystkim za porady:)

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej