Dział Techniczny > XJ X350, X358 (2003-2009)
Europa czy USA XJ x350
Jaguar Parts:
Zawieszenie jest takie samo. Różnic między wersją europa a usa nie ma zbyt wiele. Inny zbiornik paliwa, pompka paliwowa, lusterko prawe z napisem, licznik w milach , komp silnika i delikatne różnice w silniku (wersje usa mają chłodniczkę olejową w podstawce pod filtr)
ajtotal:
ograniczenie do 200km/h niestety, czestotliwosc pilota i ewentualnie czujnikow ciśnienia powietrza jest inna wiec przy wymianie trzeba dobrac wersje amerykanska 315 mhz a nie 433Mhz, obrysowki swieca a w europejskiej wersji sa odblaski, amerykańskie wersje maja pilota do garażu (ale uwaga czestotliwosc tez amerykansk i standard), amerykanskei silniki maja układ EGR a przy zamykaniu/otwierniu auta nie 'robi beep beep' (standardowo ale to akurat być może da się skonfigurować) brak trzeciego zagłówka z tyłu itd. itp....
Tomasz.xkr:
Mam amerykańskiego XKR-ograniczony do 250km/h
częstotliwość w pilocie jakaś jest,zamyka i otwiera
świecące obrysówki wyglądają nie żle
beep beep robi
komputer pokładowy można przestawić na kilometry jednym naciśnięciem guzika na desce
licznik można wymienić bez żadnej przeróbki
Nie obawiał bym się amerykańca,byle stan był dobry a będzie uciecha
ajtotal:
x350 jednak tylko 200....
promotion:
muszę wtrącić w tym temacie kilka swoich spostrzeżeń , może będą komuś pomocne przy zakupie kota .
otóż szukałem ponad 1/2 roku xj który byłby w moim zasięgu finansowym , a zarazem skoro to jest xj to aby miał jak najwięcej z wyposażenia . okazał się , że najbardziej wyposażone są auta z ameryki , więc w końcu udało mi się trafić takiego jak chciałem , i w tym momencie zaczęły się schody .
kupiłem wersję na amerykę longa z dvd , monitorami , stolikami , klimą czterostrefową , elektryką tylnych foteli , jednym słowem pełen wypas . I co się okazało na początku eksploatacji : tv w polsce nie działa , dvd obsługuje jedynie płyty z discopolo , ruskie lub oryginały z ameryki ( ograniczenie terytorialne ) przeprogramować się nie da jedyne co możliwe to wymiana dvd na wersję europejską , pilota do bramy zaprogramować się nie da bo inna częstotliwość jest na amerykę - pozostaje wymiana modułu , drugiego pilota jak się chce dorobić to trzeba też szukać na ebaju w stanach , bo inna częstotliwość , a najgorsze to to , że przy tak pełnym wypasie auto nie posiada odmrażania przedniej szyby ( bo był pewnie na kalifornię ) , jednym słowem po co mi te bajery jak nie można z nich korzystać .Niestety o tym wszystkim przed zakupem nie wiedziałem
Na pocieszenie jest fakt , że mam silnik 4.2 v8 , a europa często jest w 3.0 v6 ( które podobno pali więcej niż v8 ) , a różnica w mocy jest zasadnicza , bo miałem okazję pojeździć i jednym i drugim .Natomiast te 300 km wcale nie jest aż tak wyrywne jak myślałem na początku .
Tak więc reasumując jeśli miałbym ponownie szukać kota to wolałbym dołożyć trochę grosza i poszukać wersji na europę v8 4.2 a najlepiej R .
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej