Autor Wątek: Instalacja powrotu paliwa przy pracy na lpg  (Przeczytany 1673 razy)

marcin2103

  • Gość
Instalacja powrotu paliwa przy pracy na lpg
« dnia: Październik 10, 2014, 21:16:25 pm »
Witam.
Jak wiadomo koty nie lubią emulatorów ciśnienia listwy Pb,po pewnym czasie pracy z takim wynalazkiem zaczynają się problemy.
U mnie problem właśnie się zaczyna,przy pracy na benzynie strzela w kolektor i powoli się wkręca na wyższe obroty
Jedynym błędem jest P0193 czyli zbyt wysokie ciśnienie na listwie pb.
Poczytałem troche na ten temat i uważam,że jedynym sprawdzonym sposobem jest zainstalowanie mechanicznego powrotu paliwa do baku.
Jeśli ktoś ma coś takiego zainstalowane to proszę o instrukcje montażu.
Głównie interesuje mnie jaka musi byc średnica dyszy,którą paliwo wraca do baku przy silniku 3.0l ?

Offline filar12

  • Forumowicz Sovereign
  • ****
  • Wiadomości: 887
  • http://lpg-lodz.pl/
Odp: Instalacja powrotu paliwa przy pracy na lpg
« Odpowiedź #1 dnia: Październik 11, 2014, 18:59:09 pm »
Emulatory elektroniczne działają w s-typie x-typie  itp. tylko trzeba wiedzieć jaki i do którego rocznika.
Dobranie przepływu powrotu jest indywidualnym parametrem auta.

A strzelanie w kolektor to na pewno nie następstwo emulatora ...
 
http://lpg-lodz.pl/

KIEDYŚ był S-type 1999r 3.0 V6 "sreberko" napędzane LPG ;-) następnie X350 4.2l +LPG oczywiście ;-), S-type 2002r Fl 3.0L LPG, X350 3.0L LPG ;-),teraźniejszość X358LWB 4,2 LPG.

Offline marcin_lca

  • Forumowicz Executive
  • ***
  • Wiadomości: 265
  • Jeżdżę taniej :)
    • M.A.K. LPG Solutions
Odp: Instalacja powrotu paliwa przy pracy na lpg
« Odpowiedź #2 dnia: Październik 13, 2014, 08:06:05 am »
było na forum, wystarczy poszukać :) sam to ze 3 razy pisałem. Skąd jestes?
Montaż i serwis profesjonalnych instalacji LPG. MAK LPG Solutions >> http://maklpg.pl