Dział Techniczny > XJ X300, X305, X308 (1994-2003)

X300 GAŚNIE

<< < (4/9) > >>

katar83:
Zeby wyjac silniczek bedziesz musial calosc TB zdemontowac, co nie jest trudne, ale pamietaj nie sciagac czujnika od dolu przeplywomierza bo jak go zdemontujesz i nie ustawisz z powrotem do 0.5mm na takie same napiecie przy zamknieciu to obroty bedziesz mial ciagle za wysokie i trzeba bedzie na komputerze ustawiac, a to juz tylko specjalistyczny sprzet. Czyli przed sciagnieciem koniecznie sprawdzic dokladnie napiecie na czujniku, musi sie zgadzac co do 0.01V po zlozeniu a regulacji jest tam na 0.05V moze.

Kolega Moody81 wspomnial wazna rzecz, u mnie tez byla jedna swieca w oleju przez stara i twarda uszczelke. Szybko sie zuzywaja.

kwintek1992:
Czym to sprawdzić woltomierzem i w jakiś sposób ?

katar83:
Najlatwiej skanerem OBD, wskazania tego czujnika powinny sie ladnie pokazywac.
Woltomierzem nie pamietam, ale jest tam ground, V+ i sygnalowy bodajze.

kwintek1992:
A więc tak wymienione zostało
- świece na specjalne go gazu
- uszczelki pod zaworami + świece 
- wyczyszczony silniczek krokowy
- wymieniony przepływomierz + filtr powietrza
- sprawdzona przepustnica
- wyczyszczone masy
- sprawdzenie pod OBDII ( 0 błędów !! )

Już nie gaśnie świeżo co odebrałem od mojego mechanika ale wszystko okaże się po czasie trzymajcie kciuki ;] :-super :-super :-tylko :-A

katar83:
Gratuluje  :-clap Jakie swiece zalozyles?

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej