Witam, niedawno mialem wyciek ze zbiorniczka wyrownawczego w moim s-type 4.0 v8 99r., który pękł i nastąpił wyciek po czym samochód sie zagotowal wiec wymienilem go ale po wymianie i zalaniu płynu ponownie oraz odpowietrzeniu auto zaczelo sie gotowac, wskaznik temp. szybko lecial w gore na 100 stopni a pozniej cofał sie na 90 ( zaznaczam ze dosc szybko z zimnego silnika wskazowka wskakiwała po zapaleniu auta na 90 po ok 2 min).
Podejrzany byl termostat wiec został wymieniony na nowy, lecz problem nie ustąpił, auto gdy złapie temperature - węze są gorące to chłodnica staje sie w połowie gorąca w połowie zimna z góry (wyglada jakby płyn nie obchodził przec caly układ tylko wracał w pewnym momencie) na obrotach plyn zasysa ze zbiorniczka w układ a po puszczeniu z obrotów wywala wężykiem spowrotem. Czy miał ktos juz taki problem i ewentualnie może doradzic co zrobic by dojsc do ładu składu z tym układem chłodzenia?????