Dział Ogólny (Tematy Jaguarowskie i nie tylko) > Jaguar News & Jaguar Scena

Jaguar ogłosił produkcję F-Type Project 7

(1/3) > >>

MAX:
Na Fe­sti­wa­lu Pręd­ko­ści w Go­odwo­od rok temu Ja­gu­ar za­pre­zen­to­wał kon­cept F-Ty­pe Pro­ject 7, który zwra­cał uwagę cie­ka­wą sty­li­sty­ką retro:

http://jaguarclubpoland.net/forum/index.php/topic,23495.0.html

Nazwa Pro­ject 7 na­wią­zu­je do 7 zwy­cięstw Ja­gu­ara w wy­ści­gu Le Mans.

Na te­go­rocz­ną im­pre­zę Jaguar po­wra­ca z wer­sją pro­duk­cyj­ną mo­de­lu!


Przy pro­jek­to­wa­niu sty­li­ści za­czerp­nę­li in­spi­ra­cję wy­ści­go­we­go mo­de­lu D-Ty­pe. Model wy­róż­nia dy­na­micz­na syl­wet­ka z ae­ro­dy­na­micz­ną "płe­twą" tuż za kie­row­cą. W se­ryj­nej wer­sji Jaguar zde­cy­do­wał się jednak dodać fotel pa­sa­że­ra. Sa­mo­chód zo­stał wy­koń­czo­ny w kla­sycz­nym ciem­no­zie­lo­nym sche­ma­cie barw­nym o na­zwie Bri­tish Green, do­stęp­ne będą także ko­lo­ry: Ultra Blue, Ita­lian Ra­cing Red, Ul­ti­ma­te Black oraz Gla­cier White.




Pod maską Pro­ject 7 znaj­dzie­my 5-li­tro­wą jed­nost­ką V8, który roz­wi­ja moc 575 KM. Jed­nost­ka jest po­łą­czo­na z 8-bie­go­wym au­to­ma­tem Qu­ick­shift. F-Type Projekt 7 po­tra­fi roz­pę­dzić się od 0 do 96 km/h w ciągu 3,8 se­kun­dy a jego mak­sy­mal­na pręd­kość wy­no­si 299 km/h. Jest to naj­szyb­szy i naj­moc­niej­szy pro­duk­cyj­ny Ja­gu­ar w hi­sto­rii marki. Edy­cja mo­de­lu zo­sta­nie ogra­ni­czo­na do 250 eg­zem­pla­rzy, a każdy z nich otrzy­ma spe­cjal­ną pla­kiet­kę wy­róż­nia­ją­cą po­jazd. Cena Pro­ject 7 wy­no­si 140 000 fun­tów (ok. 724 tys. zł).


F-Type Project 7 jest dzieckiem nowego oddziału JLR Special Operations - jednostka specjalna powołana do tworzenia wzmocnionych wersji samochodów oferowanych przez Jaguar oraz LR.



daniel:
XJ220 też był seryjny i był szybszy  ;D
Ale ta 7 to piękne auto jak ktoś lubi ścigacze.

British:
przeszliczny!!!!

PiterTS:
http://www.youtube.com/watch?v=z5Fu5hCuRjY&feature=youtu.be

Arecki:
marzenie eeeee :-za

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

Idź do wersji pełnej