Witam wszystkich. To mój pierwszy post. Posiadam Jaga XF 3.0 D 275KM z 2009 wersja LUXURY. Przejechane mam 133tys. km. Auto mam od 2 miesięcy. Borykałem się z trzema problemami. Bicie przy hamowaniu, Komunikat '' Restricted Performance", i Falujące obroty przy rozgrzanym silniku ale tylko w momencie gdy noga jest na pedale gazu. Tarcze wymieniłem z przodu i z tyłu na Zimermany i Textary wraz z klockami. Bicie przy hamowaniu występuje dalej ale rzadziej i przy większych prędkościach i większej częstotliwości hamowania. Przez te dwa miesiące przejechałem 10tys. km. Z ''Restricted Performance'' udało mi się uporać. Problemem był pęknięty kolektor ssący który został pospawany, bo pękniecie było dobrze widoczne. Borykam się z problemem falujących obrotów do tej pory. Na zimnym silniku Jag jeździ dużo lepiej niż na rozgrzanym silniku. Po przejechaniu na zimnym silniku około 20-30km zaczyna się falowanie obrotów z odczuwalnymi wibracjami o dość niskiej częstotliwości , w momencie dodawania gazu bardziej ,drgania są krótsze o bardziej zróżnicowanym dźwięku. Czuć przy tym że auto nie przyspiesza płynnie. Jest to bardziej szarpane przyspieszenie co odbija się na przyspieszeniu. Auto nie ma wtedy jakby 20% mniej mocy. Auto wydobywa przy ostrym przyspieszaniu wibracyjne dość głośne dźwięki. Dużo szukałem w sieci podobnych tematów. Wymieniłem filtr paliwa i powietrza. Nie pomogło. Proszę o podpowiedzi. Komputer pokazywał różne błędy wynikające z lewego powietrza. Teraz błędy to: Błąd przekaźnika rozrusznika, błąd systemu ciśnienia powietrza w kołach. Może ktoś miał identyczne objawy i sobie z tym poradził...