Dział Techniczny > X-TYPE (2001-2010)
UKLAD CHLODNICZY 2.5 V6
MicGin:
A po co ma wymieniać całe auto do zbiorniczka? Wystarczyłoby korek, lecz jak to już było w pierwszym poście napisane, zrobili to.
Zróbcie test CO2 na początek. Coś robi za duże ciśnienie w układzie.
galanonim:
Witam wszystkich ;-)
Żeby nie zaczynać nowego wątku dołączę się do tego. Otóż tydzień temu kupiłem jaguara x-type 2.5l. Po zakupie zauważyłem, że korek od zbiorniczka nie jest szczelny więc wymieniłem go. Po wymianie na postoju wszystko było w jak najlepszym porządku niestety po jakiś 10km i ostrym ruszaniu pękł mi wąż od nagrzewnicy i większość płynu wyleciało :/ Wymieniłem wąż i na wszelki wypadek zrobiłem test co2, który wyszedł negatywnie ale... podczas testu w układzie nie powstawało ciśnienie, lecz tylko powietrze było zasysane przez rurkę testową przy dodawaniu gazu i wracało na wolnych obrotach. Czy tak właśnie powinien pracować ten układ?
ziutek567:
generalnie przy dodawaniu gazu płyn w zbiorniczku będzie uciekał a potem wracał
galanonim:
Dzięki za odpowiedź ;-) jeszcze tylko mnie nurtuje jedno... Czemu przy odkręconym korku po nagrzaniu do ok. 92 stopnii wywala plyn zbiorniczkiem?
q_nerk:
Bo jest pęknięty :)
A tak serio to ciśnienie w układzie w tych silnikach to sytuacja normalna, przy sfatygowanych wężach będą one pękać, najlepiej załatwić sprawę kompleksowo
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej