Dział Techniczny > XF (2008 - obecnie)

XF 3.0D 275KM wymiana paska rozrządu.....

<< < (8/9) > >>

Rafi:
W ASO mi powiedzieli 12 tys ....

zbychuro:
Żart

Rafi:
Ogólnie jest problem z wymianą rozrządu przód, tył bo albo nie mają umiejętności albo nie mają blokady rozrządu bo rzadko takie robią przynajmniej w woj. opolskim, nie wiem jak w innych woj. jest z podejściem mechaników i dostępem do wiedzy i blokad rozrządu. Nawet M4K Garage niby dobry z Wrocławia nie chce robić rozrządu w Jaguarze XF X250 3.0 V6 w Dieslu, nie wiadomo czy brak doświadczenia, czy strach przed popsuciem czegoś ?

Robertleniwiec48:
W 3.0 tdv6 blokada wału jest na kole zamachowym  za rozrusznikiem. Mozna tez zablokować koło wkrecajàc zaostrzonà srubè w obudowe skrzyni i blokujàc kolo zamachowe . Reszte kòł blokujesz zwykłymi wiertłami . Trzeba tylko dopasować dobrze zeby nie wypadły . Tu masz zestaw do blokowania
Zobacz ofertę: BLOKADA ROZRZĄDU LAND ROVER JAGUAR 2.7 TDV6 TD5 4  https://allegro.pl/oferta/blokada-rozrzadu-land-rover-jaguar-2-7-tdv6-td5-4-10529717899 Zanim kupisz sprawdz dokładnie do jakiego modelu

zielins:
Przytoczę tu moją wypowiedź z działu X351:
https://jaguarclubpoland.net/forum/index.php/topic,42618.msg320948.html#msg320948

W skrócie: żadna wielka filozofia, nie wymaga specjalistycznego sprzętu, a blokowanie wału nie jest konieczne.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej