Dział Techniczny > XJ-40, XJ-81 (1986-1994)

Wskaźnik temperatury cieczy - nieprawidłowość?

<< < (5/5)

wtom:
To Jaguar  ;D, więc podstawa to blacha, szczególnie elementy konstrukcyjne. Mechanikę zawsze się ogarnie ale jak będzie zgnity to koszty odbudowy nieopłacalne dla tego modelu. Sprawdź pod dywanami jak podłoga będzie bez nalotu rdzawego to ok. zobacz na połączeniach z progami itd. Elektrykę sprawdź czy wszystko działa i obejrzyj stan izolacji kabli.
Sam grzebiesz przy autach? Jak nie to musisz mieć grubszy portfel  :P

John76:
Czytałem w jednym z poradników dotyczących Jaguarów z tamtych lat, że producent zalecał stosowanie płynu chłodniczego z pewnym dodatkiem substancji uszczelniającej.
Po wielu latach tworzą się z tego powodu takie zastoje w układzie chłodzenia, które powodują zmniejszenie jego efektywności.
Autor tego poradnika zalecał płukanie całego układu chłodzenia, aby go udrożnić.

W takiej sytuacji to z pewnością trzeba by ściągnąć chłodnicę i ją oddzielnie przepłukiwać. Są różne sposoby na takie pukanie.
Nie mniej jednak już na wstępie wskazane by było wymienić termostaty i wszystkie grube węże w układzie chłodzenia.

P.S. Osobiście nie pchał bym się w V12. Albo trzeba by mieć własny warsztat na podwórku i sporo wiedzy albo (jak pisali poprzednicy) gruby portfel.

DanielM:
Wiem ze v12 ma pewne swoje wady ale niestety tylko taki silnik wchodzi w gre. Jesli chodzi o sam samochod to stoi on za 5k euro i drugie tyle moglbym wsadzic w niego zeby go dopiescic mechanicznie. Tylko czy te 5k euro wystarczy mi na uporanie sie z probleme gdyby usterka byla grubsza?

wtom:
Klasyki nie mają górnej granicy  ;D

katar83:

--- Cytat: wtom w Kwiecień 10, 2023, 14:37:48 pm ---To Jaguar  ;D, więc podstawa to blacha, szczególnie elementy konstrukcyjne. Mechanikę zawsze się ogarnie ale jak będzie zgnity to koszty odbudowy nieopłacalne dla tego modelu.

--- Koniec cytatu ---

+1 do blachy, cala reszta to zaden problem porownywalnie.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej