Masz zapewne zatkany gumowy węzyk odprowadzajacy wode . Aby go udrożnić , musisz zdjąć coś w rodzaju metalowej gumki która dociska całe gumowe uszczelnienie do metalowego wlewu , a potem wystarczu umiejętnie i z wyczuciem wyciagnąć cały ten gumowy dół wraz z rurka która jest jego częścią . Jesli masz klapke do wlewu zamykaną razem z zamkiem centralnym , wtedy mozesz miec tez przeciek na siłowniku ( woda spływa po ściankach w czasie deszczu i moze podpływac pod rygiel ) . Musisz zaobserwować z którego miejsca kapie , jesli chodzi o siłownik , to poprostu kropelka będzie wisiała na tym plastiku do manualnego otwarcia klapki wlewu . No i przedewszystkim zobacz czy po zalaniu komory wlewu paliwa ta woda schodzi , czy zostaje , bo jak stoi , to definitywnie rurka . Ostatnia możliwośc , to to co ja miałem u siebie , czyli przeciek na łączeniu karoseria komora wlewu . W XJ 40 komora wlewu paliwa jest z plastiku ( z gumowym dołem ) który jest przykrecony do karoserii ( pomiędzy nimi jest uszczelka ) jak uszczelka puści , również skutkuje to przeciekiem wodu do bagażnika .