Dział Techniczny > XJ Seria I do III (1968-92)
Renowacja Daimler double six
Pipcyk:
Auto faktycznie było trochę z przodu i można go było cofnąć do tyłu aby odciążyć Nissana.
Ale olaliśmy temat i przyholowaliśmy go w ten sposób ( nie chciało nam się przestawiać zderzaków na lawecie o które opierają się koła )
szpulek:
Jak maly dystans to faktycznie mozna olac, przy dluzszej wyprawie taki zaladunek jest niebezpieczny.. pzdr
jarek-jerryjag:
przesuwając ładunek na przyczepie do tylu jest bardzo niebezpieczne gdy zjezdza sie z gór
przyczepę zaczyna bujac i zjezdzajac trzeba przyspieszyć ( jest to jeden z najczęstszych wypadków spowodowanych przez przyczepy.
aktualnie sprzedaja poduszki powietrzne ktore mozna wlozyc pomiędzy resory a karoserie to pomaga wyrownac auto.
ale tym autem jakim jechałes masz bardzo lekka kierownice nawet wspomagania nie potrzeba :-hehe
Daimler rewelacja :-K :-K :-K
autoklima:
daimler rewelka a ladunek z tego co mnie uczono zawsze jak najbliżej osi należy umieszczać
szpulek:
No wlasnie, a patrzac na zdjecie to wiekszosc auta jest przed osia przyczepy, dlatego stwierdzilem, ze powinien isc do tylu, zeby bylo bezpieczniej.. ale to nie temat o jezdzie z przyczepa, wiec sorry za OT.. pzdr
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej