Dział Techniczny > XJ Seria I do III (1968-92)

Renowacja Daimler double six

<< < (6/10) > >>

Pipcyk:
Auto faktycznie było trochę z przodu i można go było cofnąć do tyłu aby odciążyć Nissana.
Ale olaliśmy temat i przyholowaliśmy go w ten sposób ( nie chciało nam się przestawiać zderzaków  na lawecie o które opierają się koła )

szpulek:
Jak maly dystans to faktycznie mozna olac, przy dluzszej wyprawie taki zaladunek jest niebezpieczny.. pzdr

jarek-jerryjag:
przesuwając ładunek na przyczepie do tylu jest bardzo niebezpieczne gdy zjezdza sie z  gór
 przyczepę zaczyna bujac i zjezdzajac trzeba przyspieszyć ( jest to jeden z najczęstszych wypadków spowodowanych przez przyczepy.
 aktualnie sprzedaja poduszki powietrzne ktore mozna wlozyc pomiędzy resory a karoserie to pomaga wyrownac auto.
 ale tym autem jakim jechałes  masz bardzo lekka kierownice nawet wspomagania nie potrzeba :-hehe
 Daimler rewelacja  :-K :-K :-K

autoklima:
daimler rewelka a ladunek z tego co mnie uczono zawsze jak najbliżej osi należy umieszczać

szpulek:
No wlasnie, a patrzac na zdjecie to wiekszosc auta jest przed osia przyczepy, dlatego stwierdzilem, ze powinien isc do tylu, zeby bylo bezpieczniej.. ale to nie temat o jezdzie z przyczepa, wiec sorry za OT.. pzdr

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej