Dział Techniczny > XF (2008 - obecnie)
Jaguar Xf 2009r 3.0 bi turbo 275KM
Mysza:
Witam .. tak wiem , że nienawidzicie tego typu ludzi i postów. Zamierzam kupić Jaguara XF w silniku jak w tytule z ok 2009r. Napotykam ludzi o różnych opiniach o tych samochodach, dlatego chce zapytać was forumowicze jak się sprawuje ten samochód jak jest z jego awaryjnością , jak pracuje ten silnik? Dodam , że jeżdzę bardzo agresywnie i chciałbym oddać ten samochód na chip tuning , ktoś się orientuje jak on to przyswaja? Czekam na odpowiedzi i z góry dziękuję.
pablo21:
Jeżeli chcesz oddać samochód na "chip-tuninig", jeździsz agresywnie, to kup wersję XFR, 420 KM, które możesz realnie i bezpiecznie podkręcić. Znam 2 właścicieli XF-ów, którzy mają je od nowości mówią, że są bezawaryjne. Co do samochodów z drugiej ręki, bywa różnie. :-W
Jaguar Parts:
XFR ma bodajże 510KM. 416 ma SV8.
3.0d jest już znacznie bardziej dopracowany niż 2.7d i na pewno mniej awaryjny. Jeśli jednak jeździsz głównie po mieście lepiej kupić benzyniaka i ewentualnie zagazować jak ma być ekonomiczniej. Chyba, że chcesz mieć problemy z filtrem DPF bo nowe diesle miasta nie lubią.
Mysza:
Dzięki chłopaki za odpowiedź szczerze to szukam tylko diesla , więc benzyna nie wchodzi w grę jesli chodzi o krótką jazdę hmm , zawsze samochód rozgrzeje się do 90 stopni żadko kiedy robie jakieś małe dystanse , a możecie mi doradzić na co zwrócić szczególną uwagę ? co najczęściej trzeba wymieniać w samochodzie najczęstsze awarie ?
Jaguar Parts:
Jak w każdym aucie. Grubość lakieru, jakieś podejrzane spawy i łączenia. Czy zawieszenie nie ma luzów, czy nie ma wycieków. Jak zmienia biegi itd itp
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej