Dział Techniczny > XJ-40, XJ-81 (1986-1994)

Zakup XJ40 - proszę o radę

<< < (2/3) > >>

DzikiJagular:

--- Cytat: mannnone w Luty 23, 2014, 22:23:16 pm ---po pierwsze dwa linki ktore podales to te same auto, wystarczy spojrzec na nr rej. po drugie auto stoi dosc dlugo na allegro a skoro stan niby taki dobry to bylaby niesamowita okazja wiec sam rozumiesz... z tego co pamietam, a staram sie sledzic caly czas pojawiajacje sie 40, ten sprzedajacy mial na poczatku wystawione dwie podobne sztuki z czego jedna musial juz sprzedac, a tej cos nie moze i nawet cena nizsza. co do czesci to nie sa tanie jak do golfa ale tez nie ma tragedii. wejdz na internetowe sklepy z czesciami do jagow i spobie popatrz to bedziesz mial porownanie. co do naprawy bywa roznie, to stara rzedowa  6 ale mechanicy lubia skasowac za sam znaczek.  Kwadratowe lampy( telewizory) to po prostu pierwsza wersja xj 40, pozniej byl lifting. nowsze modele warto kupic bo sa poprawione usterki pojawiajace sie w starszych maszynach i np nie bedziesz mial problemu z nabiciem klimatyzacji gdyz nowsze roczniki dzialaja na nowy czynnik.

--- Koniec cytatu ---
Dziękuję, fakt auto jak stoi to coś nie tak, szkoda, ze nikt go nie oglądał i się informacjami nie podzieli. Ceny wyglądają normalnie. Czyli 4 lampy to już lifting ?



--- Cytat: Jaguar XJ6 w Luty 24, 2014, 14:14:56 pm ---http://jaguarclubpoland.net/forum/index.php/topic,24827.0.html

http://jaguarclubpoland.net/forum/index.php/topic,23047.0.html

--- Koniec cytatu ---
Pomogło, widzę powtarzające się opinie o tej archaiczności itd. Mimo to auto traktowałbym jak zabawkę, dopieszczoną, upiększoną na weekendy.

mannnone:
4 lampy to juz nowsze modele. wklejaj linki aut ktore cie interesuja. zawsze bedzie mozna zerknac. zawsze wiecej par oczu.  poza tym calkiem mozliwe ze ja bede zmuszony sprzedac swoja 40:( na wiosne rodzina mi sie powieksza i pojawily sie pewne naciski...

DzikiJagular:
Nie bardzo też kumam tą systematykę jaguarów, tak naprawdę nie ma gdzie poczytać. Co to jest JX81, czy to jest jaguar xj12, czy daimler i czy to jest xj40 czy xj300. Kurcze, tyle siedzę! i nie mogę tego załapać. Wikipedia podaje że silnik 6.0 HE miały
The 6.0 HE was used in the following cars:

    1992-1995 Jaguar XJS
    1993-1997 Jaguar XJ12 (XJ81 and X305)
    1993-1997 Daimler Double-Six (XJ81 and X305)

Z tego wynika że XJ81 szły od 93 czyli jakby x300, ale tu jest jaguar 93 z 6.0 silnikiem w xj40, który produkowany jest do 94 -> otomoto.pl/jaguar-xj12-C32190937.html

Help!?

ps. czy tu są usuwane linki do aukcji, bo nie widzę linków w moich poprzednich postach ?

Jaguar Parts:
6.0 były montowane w XJ40 w latach 1993-1994 i miały symbol XJ81. Były też montowane w XJS i miały dokładną nazwę XJRS. W modelu X300 także był 6.0
   To auto z linku to jakieś dziwadło. Zdjęcie całe jedno, cena jak za zwykłe 3.2 w słabym stanie i kraj pochodzenia Wielka Brytania. Albo to przerobiony angol albo ktoś nie zrozumiał o jakie pochodzenie chodzi  :-hehe
   Ja swojego XJ81 nie sprzedałbym poniżej 30tyś mimo, że idealny jeszcze nie jest! Za samą robociznę (rozebranie, wyczyszczenie i złożenie silnika. Demontaż zawieszenia, piaskowanie, malowanie, złożenie do kupy na nowych gumach. Regeneracja zacisków, montaż nowych tarcz, klocków, płyny, olej, akumulator i opony) zapłaciłem 9700zł. Do tego zakup auta, transport, części. Tak więc jeśli kupisz takiego za 9 tysi to 20 wrzucasz na start. 6.0 są bardzo rzadkie i na zachodzie osiągają spore sumy, ale jeśli chcesz auta do w miarę bezproblemowej jazdy to kup 3.2 lub 4.0.  Aha, jak mi to powiedział znajomy z serwisu Jaguara, 12 cylindrowce chodziły na wszystkie gary tylko w momencie wyjazdu z Coventry  :-hehe

DzikiJagular:
Dzięki za wyjaśnienie. Akurat to nie jest auto jakie chcę koniecznie kupić, ale podałem je dla przykładu. Gdzie wykonałeś taką usługę o której piszesz, czy mogę jakoś zobaczyć Twój egzemplarz ?

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej