Dział Techniczny > XJ-40, XJ-81 (1986-1994)

Luz na przekładni kierowniczej xj40

<< < (5/6) > >>

Yoohas:
Alternator wystarczy zdiagnozować poprzez pomiary prądu.

Ale też zacząłbym od naciągu paska. Łatwo się reguluje.

Co do kolumny - to o co dokładnie chodzi? Bo sterowanie powinno być na prund.

Bruzdzinski70:
Regeneracja 1200 Pln

adamdid:
czy ktoś naprawiał ( regeneropwał) przekładnie żeby pozbyć sie wycieku ??? Orientujecie się jakie to sa koszty ? 

wracając do wcześniejszego wątku ..... kolumna kierownicy wg mnie ma mechaniczne zwolnienie.... jest dźwignia która stoi jak zaklęta nie można jej przesunąć ???
natmiast nie widzę żadnej gałki do jej elektrycznej regulacji ....

autko szwajcar to może jakis wynalazek z wyposażenia ...

wtom:
Dźwignię pchasz do dołu. Regulacja jest tylko mechaniczna i w jednej płaszczyźnie tylko bliżej/dalej. Góra/dół nie ma.

Yoohas:

--- Cytat: adamdid w Sierpień 23, 2022, 11:03:18 am ---czy ktoś naprawiał ( regeneropwał) przekładnie żeby pozbyć sie wycieku ??? Orientujecie się jakie to sa koszty ? 

--- Koniec cytatu ---

Tak, robiłem kompletną regenerację przekładni przy okazji regeneracji maglownicy, nowych krążków do mocowania magla i przewodów.

Kłopot jest taki, że mój spec nie miał możliwości napędzenia w warsztacie tej pompy i złożył ją na minimalnym ciśnieniu, następnie zostało wszystko złożone, odpalone, zdemontowane i ponownie wyregulowane. Kosztów niestety nie pamiętam, bo rozliczyłem się z warsztatem robiącym wszystko.

Być może jakiś zakład ma możliwość napędzenia pompy i sprawdzenia na stanowisku. Przy okazji dowiedziałem się, że pompa jest niemal w całości identyczna jak chyba w Renault Traffic?

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej