Dział Techniczny > XJ-40, XJ-81 (1986-1994)

Luz na przekładni kierowniczej xj40

(1/6) > >>

Salvador:
Witam. Zamówiłem trochę części do układu kierowniczego i zawieszenia mojego XJ40 '92, ale martwię się, że po ich wymianie i tak nie pozbędę się problemu "pływania" po jezdni, gdyż jego główną przyczyną jest luz na końcach przekładni kierowniczej (maglownicy) tzn tam gdzie jest szersza strona gumowych osłon drążków (harmonijek). Wygląda na to, że z jednej strony przekładni kierowniczej jest taki pierścień którym powinien się ten luz kasować, ale nie jestem pewien. Kasował ktoś już taki luz, a może gdzieś jest to już opisane na forum? Pozdrawiam prosząc o pomoc bo tu w Kaliszu wszyscy mechanicy w tym temacie zieloni jak szczypiory  :o

tomek1212:
Nie ma tam żadnych pierścieni które miałyby kasować luz, natomiast często w tych modelach przyczyną luzu w układzie kierowniczym są gumowe tuleje trzymające całą maglownicę do nadwozia. Warto to sprawdzić, tak samo jak drążki kierownicze które również mogą mieć luz.

Salvador:
Jest gdzieś jakiś rysunek albo zdjęcie takiej przekładni?

napadnabank:
Czy wyrobienie się gumowych tulei maglownicy może byc przyczynąwycieku płynu wspomagania ?

Salvador:
Z tego co widziałem te tuleje tylko odpowiadają za mocowanie maglownicy do nadwozia i nic nie uszczelniają. Uszczelki są dalej na końcach listwy zębatej.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

Idź do wersji pełnej