Mityczny kryzys dotyka chyba tylko i wyłącznie marek budżetowych. Jaguar-Land Rover ma się dobrze zwiększając coroczną sprzedaż i tym samym uzyskał najlepszy w historii firmy globalny wynik sprzedaży w 2013 r: 425 006 samochodów - co oznacza wzrost o 19 proc.Jaguar odnotował w 2013 nawet
42-procentowy wzrost sprzedaży, sprzedając 76 668 samochodów - jest to najlepszy wynik roczny od 2005 r., przy czym ustanowiono nowe rekordy sprzedaży na 17 rynkach, w tym w Brazylii, Indiach, Rosji i Chinach. Jaguar okazała się również najszybciej rozwijającą się marką samochodów klasy Premium w Stanach Zjednoczonych, Niemczech i Indiach w ubiegłym roku.
Ten wynik to przede wszystkim zasługa wprowadzenia na rynek modelu F-Type oraz rekordowej sprzedaży z wynikiem 47 391 sprzedanych modeli XF sedan i Sportbrake. Również sprzedaż modelu XJ osiągnęła najwyższy wynik w ciągu ostatnich 10 lat, sięgając 19 677 zakupiony przez klientów sztuk. Najwięcej samochodów sprzedano w Ameryce Północnej. Zanotowano tam wzrost o 44 proc., w regionie Azji i Pacyfiku o 33 proc., w Europie o 17 proc., zaś w Wielkiej Brytanii o 15 proc. Na pozostałych rynkach zagranicznych sprzedaż wzrosła o 31 proc.
Land Rover ustanowił kolejny roczny rekord, sprzedając 348 338 samochodów, co stanowi wzrost o 15 proc. w porównaniu z rokiem poprzednim. Koncern odnotował rekordową sprzedaż modeli Range Rover i Range Rover Evoque oraz wysokie wyniki sprzedaży całkowicie nowego modelu Range Rovera Sport, która niemalże zrównała się z poprzednim rekordem ustanowionym w 2007 r., pomimo że model ten był dostępny na rynku jedynie przez część roku. O 20 proc. wzrosła także sprzedaż Freelandera 2.
Mimo ze sytuacja w Polsce jest nieco skromniejsza, to także tu można mówić o sukces: Polscy klienci najchętniej nabywali Range Rovery Evoque (314 sztuk) a JLR Polska sprzedała 1 034 pojazdy w 2013 r.