Dział Techniczny > XJ-40, XJ-81 (1986-1994)

KOCUR ŚWIRUJE, PROSZĘ O POMOC

<< < (3/4) > >>

DB_36:
Mam odłączyć cały przepływomierz czy tylko przepławkę? W wolnym czasie (którego prawie nie mam)  wymienię silnik krokowy, może pomoże. I jeszcze jedno: przepływomierz z 94 roku będzie pasował jeśli ma takie samo oznaczenie czyli 5AM?

Chawka:
Szczerze mówiąc nie zaglądałem jeszcze w kocie w okolice przepływomierza, musiałby się wypowiedzieć ktoś inny. W beemce wystarczyło odpiąć wtyczkę (była jedna) Wtedy silnik powinien zgasnąć (jeżeli nie gaśnie wskazuje to zwykle, że przepływomierz nie działa poprawnie). Po uruchomieniu z odłączonym przepływomierzem  komputer przełączał się w coś w rodzaju trybu awaryjnego i pomijając informacje z przepływki sam dobierał sobie dawki do mieszanki. Praca silnika ulegała poprawie, auto nie gasło ale jeździć się nie dało, bo mieszanka miała w dalszym ciągu nieodpowiedni skład. Natomiast widać było pewną poprawę w   jego pracy.

Chawka:
Jeszcze jedna sprawa, nie wyskakują Ci żadne błędy na tablicy jak wciśniesz VCM ?

DB_36:
Niestety nie, ponadto silnik ma duże wibracje na początku (aż częsie budą), jednak po przejechaniu kilku kilometrów ładnie i równo pracuje, jak i zapala. Jak coś wymienię dam znać...

Chawka:
Jeżeli dobrze wywnioskowałem z jakiegoś innego tematu i jesteś gdzieś z okolic Krakowa mogę Ci udostępnić swoją przepływkę na podmianę.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej