Autor Wątek: Panel klimatronika - regulacja temperatury  (Przeczytany 1767 razy)

misiekdm

  • Gość
Panel klimatronika - regulacja temperatury
« dnia: Grudzień 10, 2013, 21:08:41 pm »
Witam

Mam pytanie, czy również macie tak małą możliwość ustawienia temperatury w swoich S-Type ?
Ja mam LO potem 19* do 24 i po 24* pokazuje sie Hi
Jak wspominałem wcześniej po wymianie nagrzewnicy nie działa mi klima (kiedyś jak nie nagrzewnica była zapchana to nie grzało w ogóle ale za to klima mroziła). Wiem że w sumie nie pora roku żeby sie tym martwić ale wolał bym żeby wszystko w moim kocie było sprawne, a nie pasuje mi coś z tą regulacją temperatury i wymyśliłem, że może to będzie jakaś wskazówka :D

Jeśli macie inaczej co może być powodem tak małej regulacji u mnie, jak to ustawić/zmienić :P

Pozdrawiam

Offline franiux

  • Forumowicz Executive
  • ***
  • Wiadomości: 253
  • Rzeszów, podkarpackie
Odp: Panel klimatronika - regulacja temperatury
« Odpowiedź #1 dnia: Grudzień 12, 2013, 18:24:07 pm »
Nagrzewnicę wymieniałeś na używaną ? razem z zaworem rozprężnym? Podjedź do serwisu z klimy i niech sprawdzą czy ciśnienia są ok, jak jest za małe i nie ma wycieków to zawór rozprężny przy nagrzewnicy klimy zablokowany lub sprężarka padła. A tak wogóle to czy sprężarka się włącza?
Jaguar XJR X350 4,2 V8 ,2004r.
Jaguar XJ L X351 3,0 V6, AWD, 2014r.
Peugeot 508sw 2.0 HDi, 2013r.

misiekdm

  • Gość
Odp: Panel klimatronika - regulacja temperatury
« Odpowiedź #2 dnia: Grudzień 15, 2013, 14:35:23 pm »
Tak, nagrzewnice wymieniłem na używaną, ale samochód zanim został poskładany chodził pół dnia żeby sprawdzić czy wszystko działa jak należy i czy nie ma wycieków, klapy nagrzewnicy działają, zawór rozprężny został przełożony z mojej starej nagrzewnicy, również jest sprawny, sprężarka się załącza, ciśnienie układu jest w porządku, wszystkie 3 czujniki temperatury + temperatury zewnętrznej sprawdzone i sprawne, ten temperatury zewnętrznej wymieniony na nowy. Zastanawia mnie tylko to czemu u mnie obydwie rurki za elektrozaworem są gorące, z reguły z tego co czytam to jak elektrozawór pada/padł to przynajmniej jedna z nich jest chłodna.