Dział Techniczny > Technika ogólna, Literatura

Nikasil

<< < (13/14) > >>

Szwagier:
Heh już mam Jedrzeju dodałem opis trza uszczeleczki i zrobić jak należy ale pewnie wyjdzie jak napisałem bo te wysokie wartości na 99% przez ten olej który się zgromadził i spłynął i akurat tam zalewa gdzie te wartości wysokie ale teraz wiem że fabrycznie nowy miał ok 15-16atmosfer(220psi) jak mi ten olej uszczelnil gładzie to i tak wychodzi no może kumaty to nie jestem ale szybko łącze za to fakty bo spostrzegawczy jestem hehehehe takie moje zboczenie zawodowe  8)

Yoohas:

--- Cytat: Szwagier w Lipiec 02, 2016, 20:29:20 pm ---chociaż no nie wiem kolega tu pisze że ma 180 psi to ok 12,5 atmosfery Tylko jego ma 20 lat a mój 16

--- Koniec cytatu ---

Oczywiście dla każdego silnika są różne wartości referencyjne. Ale kluczowa jest różnica między cylindrami. U Ciebie ewidentnie za dużo.

Coś mi się wydaje, że po próbie olejowej wszystkie cylindry uzyskają wynik w okolicach 14-15.  :-gwizd

Pytanie jak bardzo masz podjedzone pierścienie.

Szwagier:
Kurde Yoohas a żebym to ja wiedział wróżbita ze mnie słaby hehehehe  ;D ale no tak jak pisałem przez zalane świece wynik oszukanczy wyszedł a najchętniej to wyjalbym cały silnik rozebrał w drobny mak powymienial co trzeba i to wszystko dla samej frajdy bo odkryłem chyba dzięki temu autku że lubię kręcić śrubki kurczę może już czas się przebranzowic ;D ;D ;D a tak na serio to silnik zasuwa aż miło bardzo ładnie się wkręca itd z czystej ciekawości sprawdzalem ile mi tego nikasilu brakuje jak zrobię sterowanie skrzyni pojadę na hamownie i zobaczymy co jest produktem wyjściowym tego auta na obecną chwilę tylko jak to ruskie gadają jobany wrot tyle czasu czekam na te zasrane sprężynki  :-zly :-zly :-zly

Jedrzej:
a rot to nie po ukraińsku??? żopa pa ruski

Yoohas:
Jak nie kopci i nie musisz dolewać oleju to jeszcze nie ma dramatu  :-gwizd

W jednym z moich Saabów pomiar przy próbie olejowej drastycznie poprawiał wynik ale się nie przejąłem specjalnie. Dorzuciłem jeszcze ok. 40 kucyków na próbę, auto jest regularnie "pałowane" i do dziś nie chce zdechnąć. A oleju nie dolewam między wymianami.

Z nikasilem jest chyba trochę kłopotów bo nie da się zrobić szlifu tulei i kupić nadwymiarowych pierścieni ;D

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej