Dział Techniczny > Technika ogólna, Literatura

Nikasil

<< < (9/14) > >>

Jaguar Wroc³aw:
czyli zostalem wyręczony... chyba ze potrzebujesz DDW ?

Skiciu:
Panowie,
Pełen profesjonalizm - serdecznie dziękuję za udzielenie szczegółowych informacji :)

Teraz troszkę będę lepiej spał wiedząc, że silnik w moim x308 jest bez powłok nikasil :)

Jaguar Wrocław,
Jeśli nie będzie dla Ciebie problemem, to poproszę o Detail Dealer Vehicle. Może dowiemy się czegoś nowego o pojeździe :)

V12:
Polecam zapoznanie się z dokumentacją fabryczną JEPC, np. dobór pierścieni do X308
http://www.jaguarclassicparts.com/uk/jaguar-xj-x308-parts/engine/connecting-rods-and-pistons/piston-and-connecting-rod-3-2-4-0-litre-v8
 
JLM20929 - pierścienie do nikasilu
JLM21635 - pierścienie to bloku z tulejami lub po tulejowaniu

Zmiana od numeru silnika 000818xxxx, czyli zgodnie z datą zakodowaną w numerze od 18 sierpnia 2000 r.

Skiciu, sprawdź nr silnika na wszelki wypadek, sporo Jaguarów ma silniki poprzekładane z anglików, np. z powodu zerwania rozrządu, zatarcia, itp.

Skiciu:
V12,
A gdzie mogę znaleźć wspominany przez Ciebie numer silnika ? Domyślam się, że pewnie gdzieś jest wybity na silniku ale może wiesz gdzie dokładnie szukać ?

jazabek wac³aw:

--- Cytat: Skiciu w Maj 11, 2016, 09:16:50 am ---V12,
A gdzie mogę znaleźć wspominany przez Ciebie numer silnika ? Domyślam się, że pewnie gdzieś jest wybity na silniku ale może wiesz gdzie dokładnie szukać ?

--- Koniec cytatu ---

Skiciu - a ty po prostu chcesz wiedzieć czy coś z tym zrobić ?

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej