Autor Wątek: Stereotypy-Jaguar x-type  (Przeczytany 10092 razy)

discus9

  • Gość
Odp: Stereotypy-Jaguar x-type
« Odpowiedź #15 dnia: Listopad 28, 2013, 14:56:24 pm »
Masz jakieś dane na ten temat?
W rozmowie z mechanikami twierdzą tak jak napisałemże nie było i niema żadnych zmizn;

A tu żródło moich informacji

http://www.prnd.pl/automatyczna-skrzynia-biegow-jf506e-jatco,4,31.html

goory

  • Gość
Odp: Stereotypy-Jaguar x-type
« Odpowiedź #16 dnia: Listopad 28, 2013, 18:27:16 pm »
My z Bośniakiem piszemy o między osiowym układzie różnicowym i sposobie w jaki jest rozwiązany.
Element ten nie znajduje się w skrzyni a obok niej w przypadku X-type.

Pozdro
goory

discus9

  • Gość
Odp: Stereotypy-Jaguar x-type
« Odpowiedź #17 dnia: Listopad 28, 2013, 21:40:23 pm »
 Z tego co wiem to;Sprzęgło hydrokinetyczne wiskotyczne występuje od 2001-2009 w X-TYPE (CF1)

Jeżeli piszecie o mechaniżmie różnicowym,to może wam się przyda.http://autokult.pl/2011/07/31/mechanizmy-roznicowe-o-ograniczonym-poslizgu-idea-stosowania-czesc-1

pozdrawiam
« Ostatnia zmiana: Listopad 28, 2013, 21:46:45 pm wysłana przez discus9 »

eMWuGSM

  • Gość
Odp: Stereotypy-Jaguar x-type
« Odpowiedź #18 dnia: Listopad 30, 2013, 14:29:35 pm »
Po 2004 sprzęgła wiskotyczne nie występuja w żadnym automacie  >:D
Przed również, jest sprzęgło hydrokinetyczne. Inna kwestia, jeśli masz na myśli centalny mechanizm różnicowy ;)

Offline bosniak

  • Forumowicz Executive
  • ***
  • Wiadomości: 482
Odp: Stereotypy-Jaguar x-type
« Odpowiedź #19 dnia: Grudzień 01, 2013, 19:25:27 pm »
W skrzyni automatycznej napewno wystepuje sprzegło hydrokinetyczne, natomiast ja pisze o sprzegle wiskotycznym wystepujacym w skrzynce kątowej i tylko do końca 2003 r z oznaczeniem na bialej kartecze (tabliczce znamionowej) 1X4W-itd.. natomiast po 2004 na tejze tabliczce ciąg cyfr zaczyna sie od 4X4W- itd..

Bingo

  • Gość
Odp: Stereotypy-Jaguar x-type
« Odpowiedź #20 dnia: Grudzień 02, 2013, 15:32:10 pm »
Stereotypy swoją drogą ale pozwolę sobie przedstawić mały cytat :
Jaguar X-Type: To auto było skazane na porażkę, co przyznali ostatnio nawet szefowie Jaguara. Sztucznie doprawiony i tandetnie polukrowany Ford Mondeo nie miał szans na rynku mimo ogromnego wysiłku marketingowego. Do każdego wyprodukowanego X-Type'a Jaguar dokładał 4700 euro. W sumie przygoda z nieudanym modelem kosztowała Jaguara 1 mld 700 mln euro.

Hmmm - nawet Fiat Stilo mniej kosztował :) Pzdr.

Offline bosniak

  • Forumowicz Executive
  • ***
  • Wiadomości: 482
Odp: Stereotypy-Jaguar x-type
« Odpowiedź #21 dnia: Grudzień 02, 2013, 21:37:36 pm »
Idąc tym tokiem myślenia to Volkswagen Group dopłacił do produkcji Phaetona 1.99 mld euro, bugatti veyron 1.7 mld euro itd itp  :-thumpdown

discus9

  • Gość
Odp: Stereotypy-Jaguar x-type
« Odpowiedź #22 dnia: Grudzień 04, 2013, 19:02:30 pm »
Zgadzam się z "bosniak".
Dzisiaj jest zbyt duża konkurencja i wielokrotnie trzeba dopłacić aby zdobyć(lub utrzymać) rynek.Daimler zainwestował we wskrzeszenie marki i opracowanie limuzyny z podwójnym M na masce 1,3 mld dolarów,a Lexsus stracił na LFA i można by mnożyć.

W 1930r Bentley został przejęty przez Rolls-Royce'a i mają dużo wspólnych podzespołów ale nikt nie nazywa jednego czy drugiego malowanym,czy skundlonym Bentlejem czy Rolls-Roycem.Natomiast Jaguara x-type się "dyskryminuje" nazywając Fordem Mondeo a nie poprostu Jaguarem.Najwyższy czas do zmian w nazewnictwie tego pięknego samochodu,choćby na naszym forum.

discus9

  • Gość
Odp: Stereotypy-Jaguar x-type
« Odpowiedź #23 dnia: Grudzień 05, 2013, 19:23:37 pm »
Królowa brytyjska zawsze ma do swej dyspozycji powóz na polowanie (shooting brake). Jaguar zamyśla, by limuzynę X-Type zastąpić autem mogącym spełniać właśnie taką rolę: eleganckiego pojazdu służącego do przemieszczania się po bezdrożach. ...I jakkolwiek opowieść o kolasce królowej to tylko marketingowa bajeczka, to luksusowa brytyjska marka z pewnością przymierza się do modelu kategorii SUV.
Nie dość, że X-Type krytykowano za jego egalitarny charakter (wersje kombi napędzane dieslami), to jeszcze model ten sprzedaje się poniżej oczekiwań producenta: w 2004 roku nabywców znalazło ok. 60 tys egzemplarzy, a rok później już tylko 45 tys. Jako, że tańsza limuzyna Jaguara wcale nie okazała się strzałem w dziesiątkę, producent gotowy jest zastąpić ją całkiem innym modelem. A, że najszybciej rosnącym segmentem rynku są samochody kategorii SUV, wybór wydaje się dość oczywisty. Zarząd Jaguara nie potwierdza decyzji na rzecz SUV-a, ale deklaruje, że marka Jaguar może przygotować auto całkiem nowego segmentu.

Co Wy na to?

Jaguar Parts

  • Gość
Odp: Stereotypy-Jaguar x-type
« Odpowiedź #24 dnia: Grudzień 05, 2013, 19:32:10 pm »
To my na to, że jak już robisz Ctrl + C to patrz na daty artykułów :-gwizd Jaguar już przedstawił projekt czy też prototyp SUVa...

discus9

  • Gość
Odp: Stereotypy-Jaguar x-type
« Odpowiedź #25 dnia: Grudzień 06, 2013, 09:32:00 am »
Dobrze.
Po co ta uszczypliwość,wystarczy;

"patrz na daty artykułów  Jaguar już przedstawił projekt czy też prototyp SUVa..."

Nawet,to wielu o tym nie czytało.