Dział Techniczny > XF (2008 - obecnie)
Wymiana miski oleju Jaguar XF 2008r benzyna 3.0 v6 238km
pablo21:
Zaraz zaraz.. bo nie łapie czegoś. Pytasz jaki jest koszt wymiany. Odpowiadamy na pytanie. Różnice są diametralne. Nawet gdyby wymagało to ustawienia zbieżności, zdjęcia maglownicy to i tak 900 zł to kosmos, nie mówiąc o 2 tys. W X 350 3.0 V6 zdejmujesz osłonę silnika i to tyle jeśli chodzi o "rozbieranie silnika" jeśli w ogóle można to tak nazwać. Temat z różnicami cenowymi jest bardzo ciekawy dlaczego ma być skasowany? :- pojecia
Wymiana miski olejowej to nie jest chirurgia plastyczna, nie wymaga Bóg wie jakich umiejętności i narzędzi, a Jaguar XF to nie statek kosmiczny. Skąd takie ceny? ?????? ?????? ??????
P.S. JaguarParts zapewne miał do czynienia z XF w wersji benzynowej, może niech się wypowie ile wymaga to pracy i jaki zakres czynności?
Jaguar Parts:
Ja nawet byłem w trakcie pisania posta ale klikając wyślij zobaczyłem prośbę o usunięcie tematu więc zrezygnowałem z odpowiedzi.
Dla mnie obie ceny to kosmos i ewidentne robienie z klienta idioty! Miałem kilka XF na rozbiórkę, miałem też XJty nowe i starsze. Demontaż miski z silnika, który leżał na podłodze zajęło mi max 20min i miałem o tyle gorszą sytuację niż mechanik, że musiałem silnik przechylić i odkręcając śrubki patrzeć czy mi zaraz na klatę nie poleci. Mechanik tylko daje auto na podnośnik, zdejmuje plastiki i popijając kawkę i paląc papierosa odkręca sobie leniwie śrubki.
Ja demontowałem diesle oraz 4.2 . Nie sądzę, że 3.0 różni się czymkolwiek.
tet:
Żeby nie zakładać drugiego tematu mam pytanie do Jaguar Parts Czy jest możliwość zmiany silnika na mocniejszy ? Aktualnie posiadam 3.0 v6 benzyna 238km to jest taki sam jak w s-type 2003-
Jaguar Parts:
Niestety nie. Oczywiście jeśli masz bardzo dużo pieniędzy to możesz kupić bitego 5.0 na części i przełożyć wszystkie potrzebne podzespoły do swojej budy, ale to jest gra nie warta świeczki. Jeśli 3.0 jest za mało elastyczny to go sprzedaj i kup mocniejszą wersję.
GrzegorzN:
Tak z ciekawości sprawdziłem sobie parametry techniczne wersji 3.0 V6 i faktycznie nie jest do najbardziej optymalna wersja silnikowa tego auta.
Pali podobnie do mojego 5.0 a przyśpiesza zdecydowanie słabiej (8,3 vs 5,7). Tak się zastanawiam czy koszty utrzymania/serwisowania są również podobne?
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej