Dział Techniczny > XJ-40, XJ-81 (1986-1994)

XJ-40 różnice między rocznikami, oraz wersjami na USA i Europę

<< < (4/6) > >>

Michal_sk8:
dzięki Jaguar XJ6 te 212KM uzyskałeś na hamowni rozumiem tak? myślałem że różnica będzie większa bo to aż 30 koni, ale już ktoś wcześniej pisał że nie czuć różnicy między wersją usa a a europa to może nie ma co się bać tej wersji usa, bo moc mocą i tak nie będę szalał tym autem ale chodziło mi o samą "inność" silnika i podzespołów ale skoro tłoki nie są płaskie a jedyna różnica mająca wpływ na moc to te katalizatory to chyba nei ma się co wystrzegać wersji usa

a jeszcze jedno takie pytanie, czy usunięcie katalizatorów oraz EGR i AIR z wersji usa nie będzie skutkowało jakimiś błędami? bo w wersji amerykańskiej pokazywane są wszystkie błędy na komputerze, czy poporstu usunie się coś i nie ma urządzenia to nie ma błędu? czy raczej będzie jak z żarówka, że nie świeci to błąd przepalenia?

dzięki za odpowiedzi

Jaguar XJ6:
Na hamowni wyszło mi 211 KM ( ale w dowodzie jest 212 KM , jeden koń gdzieś sie przez 19 lat ulotnił  ;D ) .  Co do błędów , to sie nie wypowiem . Najlepiej jakby ktos kto posiada wersje USA z usunietym katem sie wypowiedział na temat ewentualnych konsekwencji .

Michal_sk8:
tylko pogratulować, może nie tyle Tobie ale co konstruktorom silnika :) to na prawdę niespotykane, tak mały spadek mocy przez tyle lat :) i może małe gratulacje za dbanie o auto hehe

no właśnie nakręciłem się na tego konkretnego jaguara z "zakupu kontrolowanego" z tvn ale potem właśnie naszły mnie te wątpliwości po usłyszeniu różnych historii o wersji usa

to jeżeli ktoś robił taki zabieg czekam na opowieść jak to wyszło

Jaguar XJ6:
Dodam jeszcze , że te silniki musza być naprawde katowane , zeby je jak kolwiek zajechać . Mój ma 19 lat , bez remontu ( skrzynia także , przebieg około 400 000 km ) i dymi na niebiesko przy odpalaniu ( bierze około 1,5 l oleju na 10 000 km ) .  Chodzi równo , trzyma obroty jałowe ( bez falowania ) , i pieknie redukuje skrzynia . Podstawa w tych silnikach , to dbanie o jakośc i ilośc oleju . Ja wybrałem 3.2 l , bo ma skrzynie mechaniczno-hudrauliczną bez elektroniki która mogłaby zawieść .

Michal_sk8:
no to bardzo ładny wynik 400 tyś ja celuje w 4 litrową wersję ale sam teraz nie wiem czy 3.2 nie wziąć też pod uwagę, jeździłem takimi dwoma ale podobno 4 l może byc bardziej ekonomiczne no i przede wszystkim dale lepszą frajdę z jazdy, oraz skrzynia ma ocję sport a w nowszych także zima ale zimą oczywiście nie będę jeździł

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej