Dział Techniczny > XJ-40, XJ-81 (1986-1994)
Xj40 Za, przeciw, obiektywnie
Arkosky:
A jak jest z dostępnością części w XJ40?
Słyszałem że problemem bywa uszczelka pod głowicą, jest problem z dostaniem tego ?
Z części typowo silnikowych pierścienie, oraz panewki są dostępne?
Jaguar XJ6:
Uszczelke pod głowice dostaniesz bez problemu , blacharskie tylko uzywane , zawieszenie możesz całe wymienić na nowe nawet na oryginałach , lampy przednie i tylne równiez da rade dostac nowe . Musisz miec tylko roczniki 93/94 , bo do nich jest sporo cześci , natomiast starsze różnia sie elektryka , i juz nie zawsze dopasujesz do nich części . Niewiem , czy wszystkie części dostanie sie do silnika , ale te podstawowe , do wykonanie remontu , to tak ( rozrząd i napinacze , uszczelniacze itp. nowe dostepne są ).
tomek1212:
Silniki są z tych raczej nie do zajechania, rzadko kiedy zdarza się że wymagają remontu, ale jeśli juz sie zdarzy to koszt na pewno będzie wyższy jak w bmw czy innych podobnych ze względu na wyższe ceny zarówno części jak i robocizny (mechanicy często boją sie jaguarów).
sebek1111:
--- Cytat: Jaguar XJ6 w Październik 26, 2013, 16:34:06 pm ---Witaj
klima jest dwustrefowa automatyczna .
--- Koniec cytatu ---
Sorki, ale gdzie Ty widziales dwustrefowa klime w xj40? Bo ja w moim jakos nie moge sie doszukac, chociaz nie raz juz czytalem w necie czesto powielany tekst, ze nawiewy dzialaja dwustrefowo (czyli osobno dla pasazera osobno dla kierowcy)?
tomek1212:
W XJ40 klima jest jednostrefowa, co najwyżej osobno można regulować temperature nawiewu na twarz, ale to chyba w żadnym XJ40 nie działa.
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej