Dział Techniczny > XJ-40, XJ-81 (1986-1994)

Xj40 Za, przeciw, obiektywnie

<< < (3/5) > >>

Arkosky:
Dzięki za opinie :D Przydadzą się na pewno. Szkoda że nie mieszkasz bliżej Warszawy to bym zobaczył. Jednocześnie prośba do Właścicieli z Warszawy o kontakt :)

Czyli zawężam poszukiwania do roczników 93-94 silnik 4.0

Czym się różniły wersje z okrągłymi światłami od telewizorów ?

tomek1212:
Zazwyczaj kwadratowe lampy montowane były w Daimlerach a okrągłe w Jaguarach, ale i to nie jest regułą. W każdym razie zawsze można zmienić z kwadratowych na okrągłe i na odwrót, nie ma z tym większych problemów.

mannnone:
mam xj 40 4.0 z 93 roku i powiem ci ze srednie spalanie pokazuje mi 11,9. liczylem rowniez sam i sie sprawdza. teraz jestem za granica i jezdzi moja dziewczyna wiec pewnie jeszcze spadnie, dodam ze moja noga nie nalezy do lekkich ale nie mieszkam w miescie wiec moze dlatego. poza wymiana plynow, uszczelek roznistychi dwoch wezow od chlodnicy sprawuje sie w miare. wiadomo nie sa to nowe auta wiec idealu sie nie spodziewaj. ale nie o to chodzi w tym aucie. wsiadajac do niego rozkladajac sie na fotelu morda sie sama cieszy, a zazdrosne spojrzenia przechodniow i innych kierowcow bezcenne.  szukaj zwlaszcza w jasnych skorach, prezentuje sie wybornie. ja mam bordowy i z jasnym wnetrzem prezentuje sie okazale:) mimo jego wymiarow miejsce z tylu moze sie zaskoczyc(dosc ciasno).  mam go od sierpnia i ciagle sie ucze jego obslugi. potrafi mnie jeszcze zaskoczyc. z tego co zaobserwowalem jag potrzebuje spokojnej cierpliwej reki wlasciciela,  niz szybkiej reki mechanika. czytalem o tym na forum i sie sprawdza : jesli wsiadziesz do jaguara i sie zakochasz to kupuj, a jesli nie to przy naprawach go znielubisz:d

Arkosky:
Musze właśnie dlatego zobaczyć XJ40 z bliska, a raczej dotknąć, pomacać itp.
Jak z osiągami? Nie spodziewam się rajdówki i sprintów od 0 do 100, ale wyprzedzanie w trasie itp?
Jak z przyczepnością? Wielu z Was pisze że Jag jest zły na zime. Jakie powody? Tylny napęd to nic strasznego dla mnie i raczej szukam teraz tylnonapędowi.
Czy masa jest problemem w pokonywaniu zakrętów?
Jak z promieniem skrętu?

Ciekawi mnie też czy macie porównanie XJ40 z innymi samochodami podobnych klas i w podobnych pieniądzach i możecie się obiektywnie wypowiedzieć.

Pozdrawiam i dzięki za wcześniejsze odpowiedzi :)

mannnone:
z wyprzedaniem najmniejszych problemow miec nie bedziesz. jak juz zredukuje lub zapniesz trojke to i wykrztusisz z niego moc. masz tez przelacznik sport, wtedy szybciej redukuje. co do zimy to masz tez przelacznik po wcisnieciu ktorego skrzynia pomija bieg nr 1 zeby nie byl zbyt zrywny. nie jest to zbyt dobre auto na zime ze wzgledu na tylni naped oraz brak kontroli trakcji jakichkolwiek. odczuwalne jest to nawet przy deszczu troche wiecej gazu i dupka delikatnie ucieka. ja od kilku lat jezdze na oponach z kolcami i to samo zaloze do jaga wiec ten problem mnie raczej ominie.nie jest to auto o zacieciu sportowym wiec na zakretach zbytnio nie poszalejesz ale to w koncu limuzyna.
mialem wczesniej maxime (flagowy model nissana) i nie ma co w sumie porownywac dwa rozne swiaty.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej